CAT D9T
Re: CAT D9T
pieknie czayo a gaski raczej beda do wywalenia wiec sie nie przejmujemh pykaniem .... super
- Marcin
- Kierowca
- Posty: 1259
- Rejestracja: 21 lip 2013, 22:32
- Tomek
- Moderator
- Posty: 1923
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:00
- czayo
- Kierowca
- Posty: 929
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 14:37
Re: CAT D9T
Czas na update.
Spychacz ma się dobrze.
Po testach u Zipiego, wyszło że modelcrafty 1:200 ze standardowymi silnikami są do kitu (nie mają mocy). Po długich poszukiwaniach nowych serduszek, zmuszony byłem kupić silnik do przerobienia, bo pasującego bez przeróbek nie znalazłem (krótki ze względu na miejsce, kv w okolicach 1000 oraz ośka 3,17).
Znalzłem outrunnera Turnigy 1100kV, i gdyby nie ośka, byłby idealny. Ale zaryzykowałem że uda mi się ją przetoczyć, i kupiłem. Operacja się udała, pacjent przeżył i działa. Gwiżdże jak to outrunner, ale spychacz nabrał wigoru. Teraz czekam na drugi silnik i konkretne testy w terenie
A całość wygląda tak.
Siłowniki testowe, zamocowane byle jak, jak się sprawdzą, zamontuję je jakoś bardziej elegancko.
Przeróbkę przeszła też buda, bo ściąganie całości żeby się dostać do środka mi się nie uśmiechało, więc górę podzieliłem. Część na stałe połączyłem z podwoziem, a reszta jest zdejmowana.
No i najważniejszy/najgorszy temat. Hydro. Zawziąłem się na nie, i nie popuszczę. Po wielu przemyśleniach jak to zrobić, wykonałem prototyp pompy. Oczywiście jak na złość, zabrakło mi złota, więc wszystko z alu, ale docelowo zębatki i płytka na około nich będzie ze złota. Aha, wszystko własnej roboty. W ten weekend mam nadzieję na dokończenie pompy (muszę jeszcze wywiercić 4 kanały i zrobić uszczelnieni wałka), i mam nadzieję na testy. Wtedy będzie wiadomo czy to coś warte.
Na fotkach też silnik który będzie to napędzał. Zbiornik będzie połączony wężykami, więc będzie można go umieścić gdzie będzie potrzeba, oraz dać kształt jaki potrzeba. Poza tym zestaw łatwiej będzie upchnąć. Mam nadzieję
Najbliższe plany, wymiana drugiego silnika, testy jak jeździ na standardowych gąskach, oraz wymiana na metalowe (docelowe)/ Gąski będą z Rcbrmina, bo na własnej roboty brak czasu . No i najważniejsze. Hydro. Z napędem napewno muszę się wyrobić na Barmanię, a z hydro się okaże.
Spychacz ma się dobrze.
Po testach u Zipiego, wyszło że modelcrafty 1:200 ze standardowymi silnikami są do kitu (nie mają mocy). Po długich poszukiwaniach nowych serduszek, zmuszony byłem kupić silnik do przerobienia, bo pasującego bez przeróbek nie znalazłem (krótki ze względu na miejsce, kv w okolicach 1000 oraz ośka 3,17).
Znalzłem outrunnera Turnigy 1100kV, i gdyby nie ośka, byłby idealny. Ale zaryzykowałem że uda mi się ją przetoczyć, i kupiłem. Operacja się udała, pacjent przeżył i działa. Gwiżdże jak to outrunner, ale spychacz nabrał wigoru. Teraz czekam na drugi silnik i konkretne testy w terenie
A całość wygląda tak.
Siłowniki testowe, zamocowane byle jak, jak się sprawdzą, zamontuję je jakoś bardziej elegancko.
Przeróbkę przeszła też buda, bo ściąganie całości żeby się dostać do środka mi się nie uśmiechało, więc górę podzieliłem. Część na stałe połączyłem z podwoziem, a reszta jest zdejmowana.
No i najważniejszy/najgorszy temat. Hydro. Zawziąłem się na nie, i nie popuszczę. Po wielu przemyśleniach jak to zrobić, wykonałem prototyp pompy. Oczywiście jak na złość, zabrakło mi złota, więc wszystko z alu, ale docelowo zębatki i płytka na około nich będzie ze złota. Aha, wszystko własnej roboty. W ten weekend mam nadzieję na dokończenie pompy (muszę jeszcze wywiercić 4 kanały i zrobić uszczelnieni wałka), i mam nadzieję na testy. Wtedy będzie wiadomo czy to coś warte.
Na fotkach też silnik który będzie to napędzał. Zbiornik będzie połączony wężykami, więc będzie można go umieścić gdzie będzie potrzeba, oraz dać kształt jaki potrzeba. Poza tym zestaw łatwiej będzie upchnąć. Mam nadzieję
Najbliższe plany, wymiana drugiego silnika, testy jak jeździ na standardowych gąskach, oraz wymiana na metalowe (docelowe)/ Gąski będą z Rcbrmina, bo na własnej roboty brak czasu . No i najważniejsze. Hydro. Z napędem napewno muszę się wyrobić na Barmanię, a z hydro się okaże.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Pawloosw
- Kierowca
- Posty: 9753
- Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 10 times
Re: CAT D9T
O rzesz, jaka cicha woda, a tu pyk, spych na ukończeniu.
Pompa własnej produkcji - i to mi się podoba, stawiasz wysoko poprzeczkę. 3mam kciuki za pełen sukces.
Pompa własnej produkcji - i to mi się podoba, stawiasz wysoko poprzeczkę. 3mam kciuki za pełen sukces.