Ale jest każdy widzi kultową maszynę , no i stoi już o własnych siłach a to duży + w wykonaniuPawel pisze:Nie tak szybko. To jest na razie jakiś zarys DT. Jeszcze trochę trzeba popracować nad nim. Został przecież spychacz, tylne podnośniki. Sporo tego jest.
DT 75
- Africa
- Kierowca
- Posty: 85
- Rejestracja: 25 gru 2011, 21:08
Re: DT 75
- Sławek
- Site Admin
- Posty: 14541
- Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 22 times
Re: DT 75
Qrde, normalnie Adam Słodowy -> sto zabawek z jednej szprychy
Masz niesamowite pomysły a przy tym ich prostota rozwiązań powala na kolana ja to bym zdecydowanie bardziej skomplikował, tylko po co
Masz niesamowite pomysły a przy tym ich prostota rozwiązań powala na kolana ja to bym zdecydowanie bardziej skomplikował, tylko po co
Re: DT 75
Wiesz tutaj akurat była taka możliwość żeby podnoszenie spycha zrobić w ten sposób.
Sławek żeby ciebie jakiś rozwiązanie tech powaliło na kolano to chyba trzeba by było zbudować prom kosmiczny....
Ale mówiąc szczerze to rozwiązanie nie jest moje. Wczoraj z juniorem przeglądałem Lego Technic i własnie takie rozwiązanie było chyba w jakiś żurawiu. I tak zostało przeniesione do DT-ka
Sławek żeby ciebie jakiś rozwiązanie tech powaliło na kolano to chyba trzeba by było zbudować prom kosmiczny....
Ale mówiąc szczerze to rozwiązanie nie jest moje. Wczoraj z juniorem przeglądałem Lego Technic i własnie takie rozwiązanie było chyba w jakiś żurawiu. I tak zostało przeniesione do DT-ka
- mongrel
- Kierowca
- Posty: 1431
- Rejestracja: 29 sty 2012, 12:27
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 6 times
Re: DT 75
Miałem się w niedziele dopisać po tym jak wspomniałeś że sporo jeszcze zostało i prace pójdą już wolniej że pewnie jak dla Ciebie to ze 3dni i model gotowy no i wychodzi że nie pomyliłem się.Tempo robót powalające ale i trafnie dobrane rozwiązania techniczne wieńczą sukces.Szkoda że nie zajmujesz się dostawami modeli na budowy autostrad bo może byśmy wtedy zdążyli przed euro.Co do Sławka to wierz mi że powala Go wiele kwestii technicznych,np Sławek zupełnie nie radzi sobie z wykonaniem modeli skrzypiec a już harmoszki to zupełna klapa,he he.
- mauy-miu
- Śpioch
- Posty: 5873
- Rejestracja: 01 maja 2012, 22:10
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
Re: DT 75
Bill Gates powiedział kiedyś: " do najtrudniejszego zadania zawsze wybieram kogoś leniwego... On zawsze znajdzie najprostszy sposób, żeby to zrobić" tak apropos prostych rozwiązań jestem zwolennikiem takowych i bardzo mi się podoba to co widzę
- mongrel
- Kierowca
- Posty: 1431
- Rejestracja: 29 sty 2012, 12:27
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 6 times
Re: DT 75
Nie zagalopujcie się z tym chwaleniem prostoty,tutaj akurat dało się skorzystać z takiego rozwiązania ale jest wiele sytuacji gdzie nie ma możliwości albo najprostsze rozwiązanie bywa potem brzemienne w skutkach.Gdyby nie silnik z przełożeniem a następnie ślimacznica nie było by to możliwe.To rozwiązanie ma jednak pewną wadę kiedy siła jest przyłożona nie za pośrednictwem siłowników a w ten sposób to podnoszenie spycha kiedy jest 'zasypany' może podrywać tył maszyny w górę mimo położenia osi prowadnic niemal na środku.
Re: DT 75
W końcu przyszła pora na test terenowy. W międzyczasie zmieniłem troszkę napęd i zastosowałem ślimaki w napędzie. To z kolei spowodowało że musiałem tymczasowo zmienić system podnoszenia spycha (zastosowałem stare serwo) ale i tak chodzi za szybko. Jak przyjdzie ślimacznica powinno być zdecydowanie lepiej
Filmik z pierwszej jazdy
Filmik z pierwszej jazdy