BUMAR DUT-0502
- Benon
- Kierowca
- Posty: 1215
- Rejestracja: 26 lut 2012, 11:08
Re: BUMAR DUT-0502
A czy M3 nie będzie za wiotkie? Może M4
Podwozie chyba musi być całe z ołowiu żeby się nie przeważyło
Podwozie chyba musi być całe z ołowiu żeby się nie przeważyło
- Sławek
- Site Admin
- Posty: 14537
- Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 22 times
Re: BUMAR DUT-0502
oczywiście, że nie M3 pewnie coś w okolicach M5-6
A co do ołowiu, to kupiłem właśnie 5 kg
A poważnie, to podpory są dość długie, mam nadzieję, że zrównoważą ciężar, a jak nie, to ołów
Pozdr
A co do ołowiu, to kupiłem właśnie 5 kg
A poważnie, to podpory są dość długie, mam nadzieję, że zrównoważą ciężar, a jak nie, to ołów
Pozdr
- Drabek
- Kierowca
- Posty: 9099
- Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 17 times
Re: BUMAR DUT-0502
Ja myślałem nad czymś takim:
W oryginale jest to siłownik hydrauliczny. Ale może też być śruba i jeden silnik.
Może trochę skomplikowane przez zastosowanie linek. Się zobaczy jak wyjdzie
W oryginale jest to siłownik hydrauliczny. Ale może też być śruba i jeden silnik.
Może trochę skomplikowane przez zastosowanie linek. Się zobaczy jak wyjdzie
- Drabek
- Kierowca
- Posty: 9099
- Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 17 times
Re: BUMAR DUT-0502
Myślałem o Twoim rozwiązaniu. Czy silnik i śruba będzie oddzielnie w każdym segmencie?
- Benon
- Kierowca
- Posty: 1215
- Rejestracja: 26 lut 2012, 11:08
Re: BUMAR DUT-0502
Nie mam pojęcia jak te 3 śruby się tam zmieszczą. Miejmy nadzieję, że rozmiar profili pozwoli to upchnąćdrabek pisze:Myślałem o Twoim rozwiązaniu. Czy silnik i śruba będzie oddzielnie w każdym segmencie?
- Sławek
- Site Admin
- Posty: 14537
- Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 22 times
Re: BUMAR DUT-0502
Żeby skały srały to zrobię na elektryce poupycham to jakoś, najmniejszy przekrój do 31x12 wiec powinienem dać radę
Awersja do hydrauliki jak na razie skutecznie odbiera mi wenę twórczą do skończenia Liebherra
Poza dużą siłą, to hydraulika w modelach ma więcej minusów w stosunku do elektryki - takie mam przemyślenia po doświadczeniach z siłownikami elektrycznymi i hydrauliką
Jak ktoś miał petrola to wie o czym mówię
Pozdr
Awersja do hydrauliki jak na razie skutecznie odbiera mi wenę twórczą do skończenia Liebherra
Poza dużą siłą, to hydraulika w modelach ma więcej minusów w stosunku do elektryki - takie mam przemyślenia po doświadczeniach z siłownikami elektrycznymi i hydrauliką
Jak ktoś miał petrola to wie o czym mówię
Pozdr
- Benon
- Kierowca
- Posty: 1215
- Rejestracja: 26 lut 2012, 11:08
Re: BUMAR DUT-0502
No nie da się ukryć Chociaż new age przesuwa nas w hudroSławek pisze:Poza dużą siłą, to hydraulika w modelach ma więcej minusów w stosunku do elektryki - takie mam przemyślenia po doświadczeniach z siłownikami elektrycznymi i hydrauliką
Pozdr
- mongrel
- Kierowca
- Posty: 1431
- Rejestracja: 29 sty 2012, 12:27
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 6 times
Re: BUMAR DUT-0502
Jeśli idzie o ramiona to gotowe profile to jedynie słuszna koncepcja. Ja zaopatrywałem się gdzie popadnie np w centrach handlowych ale tam co jakiś czas zmienia się asortyment, zacznie się robić a jak zabraknie to jadąc po dokupienie-dupa nie ma już. Wyczaiłem kiedyś w sklepie typu metal-gum firmę zagraniczną nazwa jakaś śmieszna 4literowa gdzie profile zamknięte kwadratowe i prostokątne idealnie się pokrywały. Szkopuł w tym że od wewnątrz miały zaokrąglone sfazowanie w kątach ostrych. Niedawno dowiedziałem się o nowym sklepie gdzie rzekomo jest 'wszystko' i nie ma tych zaokragleń. Jak tak będzie dam cynka.
- Sławek
- Site Admin
- Posty: 14537
- Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 22 times
Re: BUMAR DUT-0502
Potrzebuję felgi 1.9 z jak największym ujemnym offsetem, ktoś ma ? trza mi dwie sztuki
Pozdr
Pozdr