Scania R620 - czyli klasycznie.

Awatar użytkownika
barman_pl
Moderator
Posty: 9778
Rejestracja: 04 lip 2012, 19:24
Has thanked: 4 times
Been thanked: 8 times

Re: Scania R620 - czyli klasycznie.

Post autor: barman_pl »

I ciekawe jak się będzie prowadzić taka zielona :brawa

Awatar użytkownika
Wolfek
Kierowca
Posty: 482
Rejestracja: 26 wrz 2017, 21:23
Has thanked: 7 times
Been thanked: 4 times

Re: Scania R620 - czyli klasycznie.

Post autor: Wolfek »

Kolor ciemno zielony wydawał mi się ciekawym. W grę wchodziły jeszcze ceglasty lub ciemny brąz (ale taka już chyba jest :)).

Awatar użytkownika
wajha1983
Kierowca
Posty: 4882
Rejestracja: 10 lis 2013, 16:21
Has thanked: 16 times
Been thanked: 10 times

Re: Scania R620 - czyli klasycznie.

Post autor: wajha1983 »

Nie znam sie bardzo na malowaniu ale jak sie robi pajeczynka to cos sie zre, albo podklad albo farba.
W kazdym razie jedno z drugim nie moze byc, ale nie chcie wypowiedza koledzy fachowcy ;)

Awatar użytkownika
borek
Traktorzysta
Posty: 5212
Rejestracja: 22 sty 2012, 10:28
Has thanked: 16 times
Been thanked: 47 times

Re: Scania R620 - czyli klasycznie.

Post autor: borek »

Za gruba warstwa z nitro rozpuszcza dolna powłokę tez tak bywa.

Awatar użytkownika
Wolfek
Kierowca
Posty: 482
Rejestracja: 26 wrz 2017, 21:23
Has thanked: 7 times
Been thanked: 4 times

Re: Scania R620 - czyli klasycznie.

Post autor: Wolfek »

Ja rozumiem te zasady :) tylko nie mogę załapać dlaczego na części elementów jest dobrze a na drugiej nie jest :decha
Może kolega Borek ma rację, że za gruba jest kolejna warstwa albo za krótki odstęp pomiędzy kolejnymi. No zobaczę bo już zbliża się czas kolejnego podejścia do malowania :P

Awatar użytkownika
Pawloosw
Kierowca
Posty: 9750
Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
Has thanked: 15 times
Been thanked: 10 times

Re: Scania R620 - czyli klasycznie.

Post autor: Pawloosw »

A moze łuszczy sie tam gdzie przed malowaniem dotykales kabine (zatluszczona powierzchnia)?

Awatar użytkownika
Wolfek
Kierowca
Posty: 482
Rejestracja: 26 wrz 2017, 21:23
Has thanked: 7 times
Been thanked: 4 times

Re: Scania R620 - czyli klasycznie.

Post autor: Wolfek »

Nie, łuszczy się niemal na całej powierzchni.

Awatar użytkownika
Wolfek
Kierowca
Posty: 482
Rejestracja: 26 wrz 2017, 21:23
Has thanked: 7 times
Been thanked: 4 times

Re: Scania R620 - czyli klasycznie.

Post autor: Wolfek »

To wygląda tak jakby ta na wierzchu szybciej schła od tej pod spodem, ale to jest ta sama farba i z pierwszą warstwą na podkładzie nic się nie dzieje, dopiero z drugą.

Awatar użytkownika
griszaa
Złomiarz
Posty: 10987
Rejestracja: 22 sie 2012, 04:52
Been thanked: 2 times

Re: Scania R620 - czyli klasycznie.

Post autor: griszaa »

To moze nie kadz mokry na mokry tylko daj pierwszej warstwie wyschnac

Awatar użytkownika
Wolfek
Kierowca
Posty: 482
Rejestracja: 26 wrz 2017, 21:23
Has thanked: 7 times
Been thanked: 4 times

Re: Scania R620 - czyli klasycznie.

Post autor: Wolfek »

OK tak zrobię i zobaczymy jakie tego będą efekty.
A tak sobie myślałem, że może farba za stara (na przykład) i coś takiego się robi?

ODPOWIEDZ