Mercedes Benz Arocs 3363 6x6
Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x6
Trzymam kciuki i jestem ciekawy jakie zastosujesz mocowanie do kipru by wywrot był w każdą stronę. Przy mocowaniu kulowym takim jak w hydro nie ma problemu ale czy takie samo mocowanie znajdziesz do pręta M4?
- czolgruski
- Kierowca
- Posty: 437
- Rejestracja: 09 kwie 2021, 19:18
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 18 times
Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x6
Wywrot będzie tylko na boki. Na razie będę musiał znaleźć odpowiednią śrubę oraz napęd, wymyślić mocowanie mechanizmu itd. Jak to połączyć z ramą będę myślał później
Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x6
Sam też chciałem elektryczny wywrot w Jelczu sposób rozwiązania wywrotu w 3 strony jest dla mnie największym wyzwaniem.
- mongrel
- Kierowca
- Posty: 1431
- Rejestracja: 29 sty 2012, 12:27
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 6 times
Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x6
Porada płatna praktyczna(skorzystanie z porady powoduje obowiązek opłaty[12pln]). Przy tak krótkiej skrzyni ładunkowej wystarczy mocniejsze serwo wpuszczane w bok ramy, gdzie z orczykiem zakończonym jakimś ślizgaczem położonym równolegle do ceowników ramy pośrodku niej, będzie unosić 'kipę'. Kiedyś widziałem cyfrowe serwa 60kg za 120zł. Myślę że aż nadto te 60kg. Gdyby ktoś nie kumał przewijam jeszcze raz. Serwo na leżąco wystaje dołem przez okienko w ceowniku ramy już zabudowy, gdzieś przed bliźniakami mostu przelotowego, tak iż górą wraz z orczykiem jest pośrodku w ramie. Wystarczy troszkę zmodyfikować względem tego co już jest stelaż podstawy skrzyni ładunkowej i pozbyć się ewentualnych rozpórek ograniczających odpowiednią długość orczyka. Ruch orczyka położonego w 'świetle' tylko ramy zabudowy idzie w górę i "odchyla" na wybrany bok czy nawet tył skrzynię. Orczyk nie musi mieć miejsca na ruch w ramię właściwej. Jest to najprostsze rozwiązanie tylko trzeba wypruć miejsce na serwo w ramie zabudowy, ewentualnie ją podzielić. Zbliżona wysokość ramy z szerokością-grubością serwa. Pojemali?
- Maciej
- Site Admin
- Posty: 7793
- Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 72 times
Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x6
Albo takie rozwiązanie:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x6
Bardzo fajny pomysł!mongrel pisze: ↑12 gru 2022, 11:36Porada płatna praktyczna(skorzystanie z porady powoduje obowiązek opłaty[12pln]). Przy tak krótkiej skrzyni ładunkowej wystarczy mocniejsze serwo wpuszczane w bok ramy, gdzie z orczykiem zakończonym jakimś ślizgaczem położonym równolegle do ceowników ramy pośrodku niej, będzie unosić 'kipę'. Kiedyś widziałem cyfrowe serwa 60kg za 120zł. Myślę że aż nadto te 60kg. Gdyby ktoś nie kumał przewijam jeszcze raz. Serwo na leżąco wystaje dołem przez okienko w ceowniku ramy już zabudowy, gdzieś przed bliźniakami mostu przelotowego, tak iż górą wraz z orczykiem jest pośrodku w ramie. Wystarczy troszkę zmodyfikować względem tego co już jest stelaż podstawy skrzyni ładunkowej i pozbyć się ewentualnych rozpórek ograniczających odpowiednią długość orczyka. Ruch orczyka położonego w 'świetle' tylko ramy zabudowy idzie w górę i "odchyla" na wybrany bok czy nawet tył skrzynię. Orczyk nie musi mieć miejsca na ruch w ramię właściwej. Jest to najprostsze rozwiązanie tylko trzeba wypruć miejsce na serwo w ramie zabudowy, ewentualnie ją podzielić. Zbliżona wysokość ramy z szerokością-grubością serwa. Pojemali?