Fendt Favorit 926 Vario - na podwoziu RC FAVORIT
- Maciej
- Site Admin
- Posty: 7793
- Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 72 times
Re: Fendt Favorit 926 Vario - na podwoziu RC FAVORIT
Panowie mam pytanko - chciałbym mieć imitacje uszczelek na szybach. Kupiłem markera tamiya który chyba jest do takich rzeczy. I teraz pytanie: dobrym pomysłem będzie włożenie szyb w kabinę, obrysowanie szyby po krawędzi okna. Kabina się ubrudzi, ale i tak będzie potem odtłuszczania i malowana, ale pasek na szybie z imitacje uszczelki zostanie. Dobrze kombinuje?
- Motyl
- Kierowca
- Posty: 586
- Rejestracja: 26 gru 2011, 20:18
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Re: Fendt Favorit 926 Vario - na podwoziu RC FAVORIT
Zdradź lepiej dla potomnych oznaczenia siatki(nr producenta)bo wygląda zajebiaszczo
Imitacje uszczelek dobrze wychodzą z wydruku 3d.
Imitacje uszczelek dobrze wychodzą z wydruku 3d.
- Maciej
- Site Admin
- Posty: 7793
- Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 72 times
Re: Fendt Favorit 926 Vario - na podwoziu RC FAVORIT
Siatka że stali ocynkowanej, gr. drutu 0.2 mm, oczko 0.5 mm
Ja brałem dokładnie tę: https://allegro.pl/oferta/siatka-ocynko ... 0797341575
Ja brałem dokładnie tę: https://allegro.pl/oferta/siatka-ocynko ... 0797341575
- Maciej
- Site Admin
- Posty: 7793
- Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 72 times
Re: Fendt Favorit 926 Vario - na podwoziu RC FAVORIT
Kolejny długi post - nie wrzucam na bieżąco z braku czasu żeby siąść i zgrać na kompa, a potem konwert. Niemniej jednak zawsze coś tam się uzbiera tych fotek:
Po malowaniu felg przyszedł czas na ramę i pierdoły. Jak zawsze u mnie - na drucie jak pranie Wyszło spoko, bez zacieków. Ładnie kryje ta farba z Granita: Felgi i obciążniki też spoko, na obciąznikach musiałem zrobić poprawki: Poszerzenia błotników i wydruki 3d od Borka najpierw dostały szpachlę w sprayu: Potem kolorek, czarny z Montany, kiedyś polecił mi redin do lemiesza od ładowarki, a nie użyłem. Więc akurat do traktorka podeszła: Mając podwozie zacząłem upychać i lutować. W imitacje baków poszły kostki do rozdzielenia prądu, głośnik, bezpiecznik i włącznik na kablu plusowym: Następnie malowanie kabiny. Podkład do plastiku i na to dedykowany kolor Granit: Wyszło spoko: Odbiornik 8 kanałowy turnigy musiałem pozbawić obudowy, żeby zmieścił się tam gdzie chciałem. Owinąłem go gumą 0,5 mm i dałem taśmę izolacyjną: Na koniec szybki strzał modułu Beier. Wtyczki JST od serw, regulator itd musiałem obciąć bo za wysoko stały. Wszytskie kable mają zalutowane pojedyńcze piny i są załamane, żeby było jak najniżej, a i tak jest problem: Stanowisko pracy: Lutowałem pracowicie diody SMD 5050. Na początku myślałem, że coś źle robię, że mostkuje katody i anody. Okazało się, że co dioda SMD to inny system. W tej akurat ułamany róg to była katoda, a nie anoda jak w 90 % smd.........
Na koniec, po ustaleniu właściwej polaryzacji, okazało się, że sprzedawca, źle spakował i dał mi czerwone zamiast ciepłych białych....... Swoje powiedziałem wtedy. Natomiast światła przednie będą z tego powodu na mniejszych diodach ciepłych: Oczywiście super zayebisty klej Revel Contacta MUSIAŁ qwa zareagować z markerem Tamiya, którym malowałem wnętrza kloszy. Podłaził od dołu jak olej po bloku silnika, ehhhhh. Klosze się upierniczyły, a ja złapałem nerwa: Traktor już jeżdzi, buczy. Rozkminiam Beiera. Jest tak jak u Lelka dźwięk przy blokowaniu mostów (blokada działa, serwo puszczone przez Beiera).
Teraz będą przeboje z upychaniem oświetlenia do kabiny i próby montażu podstawy kabiny tak, żeby nie sterczała jak wóz drabiniasty.
Szacunek dla Lelka, że u siebie tak to poupychał.
Po malowaniu felg przyszedł czas na ramę i pierdoły. Jak zawsze u mnie - na drucie jak pranie Wyszło spoko, bez zacieków. Ładnie kryje ta farba z Granita: Felgi i obciążniki też spoko, na obciąznikach musiałem zrobić poprawki: Poszerzenia błotników i wydruki 3d od Borka najpierw dostały szpachlę w sprayu: Potem kolorek, czarny z Montany, kiedyś polecił mi redin do lemiesza od ładowarki, a nie użyłem. Więc akurat do traktorka podeszła: Mając podwozie zacząłem upychać i lutować. W imitacje baków poszły kostki do rozdzielenia prądu, głośnik, bezpiecznik i włącznik na kablu plusowym: Następnie malowanie kabiny. Podkład do plastiku i na to dedykowany kolor Granit: Wyszło spoko: Odbiornik 8 kanałowy turnigy musiałem pozbawić obudowy, żeby zmieścił się tam gdzie chciałem. Owinąłem go gumą 0,5 mm i dałem taśmę izolacyjną: Na koniec szybki strzał modułu Beier. Wtyczki JST od serw, regulator itd musiałem obciąć bo za wysoko stały. Wszytskie kable mają zalutowane pojedyńcze piny i są załamane, żeby było jak najniżej, a i tak jest problem: Stanowisko pracy: Lutowałem pracowicie diody SMD 5050. Na początku myślałem, że coś źle robię, że mostkuje katody i anody. Okazało się, że co dioda SMD to inny system. W tej akurat ułamany róg to była katoda, a nie anoda jak w 90 % smd.........
Na koniec, po ustaleniu właściwej polaryzacji, okazało się, że sprzedawca, źle spakował i dał mi czerwone zamiast ciepłych białych....... Swoje powiedziałem wtedy. Natomiast światła przednie będą z tego powodu na mniejszych diodach ciepłych: Oczywiście super zayebisty klej Revel Contacta MUSIAŁ qwa zareagować z markerem Tamiya, którym malowałem wnętrza kloszy. Podłaził od dołu jak olej po bloku silnika, ehhhhh. Klosze się upierniczyły, a ja złapałem nerwa: Traktor już jeżdzi, buczy. Rozkminiam Beiera. Jest tak jak u Lelka dźwięk przy blokowaniu mostów (blokada działa, serwo puszczone przez Beiera).
Teraz będą przeboje z upychaniem oświetlenia do kabiny i próby montażu podstawy kabiny tak, żeby nie sterczała jak wóz drabiniasty.
Szacunek dla Lelka, że u siebie tak to poupychał.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- czolgruski
- Kierowca
- Posty: 437
- Rejestracja: 09 kwie 2021, 19:18
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 18 times
Re: Fendt Favorit 926 Vario - na podwoziu RC FAVORIT
Jak zwykle konkretny update
Kolory wyszły mega, te czerwone felgi wyglądają zajebiście
Ale nie miałem pojęcia, że tam jest aż tak mało miejsca i to wszystko musi być tak upchane
Działaj dalej, już niedaleko do końca
Kolory wyszły mega, te czerwone felgi wyglądają zajebiście
Ale nie miałem pojęcia, że tam jest aż tak mało miejsca i to wszystko musi być tak upchane
Działaj dalej, już niedaleko do końca
- Drabek
- Kierowca
- Posty: 9099
- Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 17 times
Re: Fendt Favorit 926 Vario - na podwoziu RC FAVORIT
Brawo TY.
Ja za swojego Ursusa zabieram się już 4 miesiąc
Ja za swojego Ursusa zabieram się już 4 miesiąc
- wajha1983
- Kierowca
- Posty: 4882
- Rejestracja: 10 lis 2013, 16:21
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 10 times
Re: Fendt Favorit 926 Vario - na podwoziu RC FAVORIT
Dobra robota mecenas, kto inny jak nie ty sobie z tym poradzi
- daro704
- Kierowca
- Posty: 394
- Rejestracja: 04 kwie 2019, 16:34
- Has thanked: 30 times
- Been thanked: 3 times
Re: Fendt Favorit 926 Vario - na podwoziu RC FAVORIT
Garaż super....jest co poczytać i obejrzeć
W końcu zniknął ten bruderowy kolor i maszyna zaczyna wyglądać poważnie
W końcu zniknął ten bruderowy kolor i maszyna zaczyna wyglądać poważnie
- Maciej
- Site Admin
- Posty: 7793
- Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 72 times
Re: Fendt Favorit 926 Vario - na podwoziu RC FAVORIT
Panowie kolejne pytanie. Tym razem o światło cofania. W Fendt 930 TMS takim jak ma kolega L3II3K lampa na tylnym błotniku jest zespolona i są tam: kierunki, pozycja z hamulcem, no i wsteczny.
W Fendtach 924 Favorit lampa tylna ma tylko kierunki, pozycje i stopy. Bez wstecznego.
Pytanie jest takie:
Dawać światło wstecznego w lampie roboczej, która będzie na tylnym błotniku nad lampą zespoloną? Tzn zapalać się będzie przy cofaniu.
Natomiast światła robocze były by na dachu.
Ujdzie takie rozwiązanie czy zbyt nienaturalne?
W Fendtach 924 Favorit lampa tylna ma tylko kierunki, pozycje i stopy. Bez wstecznego.
Pytanie jest takie:
Dawać światło wstecznego w lampie roboczej, która będzie na tylnym błotniku nad lampą zespoloną? Tzn zapalać się będzie przy cofaniu.
Natomiast światła robocze były by na dachu.
Ujdzie takie rozwiązanie czy zbyt nienaturalne?