Strona 2 z 4

Re: Siłownik CTI budowa

: 25 sie 2016, 18:07
autor: Sławek
Jakby było wiadomo jaki jest silnik i ile obrotów to wszyscy by już podrobili. Czytałem na niemieckich forach i nikt nie wie a z wiadomych względów producent się tym nie chwali. Mnie przy skoku śruby 0.5mm wyszło, że Pololu HP 1:75 przy 2S było optymalne jeżelei chodzi o prędkość i moment obrotowy, tu jest śruba M5 z gwintem precyzyjnym i skok pewnie albo 0.75 albo 1mm wiec trzaby to przeliczyć :) prędkość wysuwu siłownika powinna wynosić około 7-8mm/s.

Pozdr

Re: Siłownik CTI budowa

: 25 sie 2016, 18:09
autor: Pablo
I nie 2s tylko 3s Bo są to silniki 12volt ;)

Re: Siłownik CTI budowa

: 25 sie 2016, 18:18
autor: borek
Jest kwestia tego jaki hp czy medium bo maja oryginalne regle własne i odcinaja prad. Sa tez na 12V. Czekam wlasnie za kilkoma do testow. Jak przyjda to opisze. Skok m5 to 0.8 na obrót cti pisze ze w ciagu sekundy przesuwa sie 15 mm czli 15: 0,8 = 18.75 obr na sekunde czli x60 i wychodzi 1125 obrotow na minute.

Re: Siłownik CTI budowa

: 25 sie 2016, 18:35
autor: mauy-miu
trpezy mają skok do wyboru tu widzę 2mm "Lead : 2mm (double-head,nut turn one circle,screw forward 2mm)"
besos

Re: Siłownik CTI budowa

: 25 sie 2016, 18:53
autor: Pawloosw
Mumu, PW.

Re: Siłownik CTI budowa

: 25 sie 2016, 19:03
autor: Sławek
W CTI nie ma trapezów :)
Pablo, ja pisałem o 2S w kontekście swoich prób z siłownikami, nie pisałem, że CTI są na 2S :)

Pozdr

Re: Siłownik CTI budowa

: 25 sie 2016, 19:15
autor: Pablo
Chłopaki drążą temat konkretnie CTI dlatego takie info jest im niezbędne

Re: Siłownik CTI budowa

: 25 sie 2016, 19:28
autor: mauy-miu
wydaje mi się, ze w nowych cti własnie trapezy są... :scratch
http://rctruck.pl/forum/viewtopic.php?f ... =50#p64849
na pewno są cichsze, mocniejsze i się nie zacinają jak te z fotki
besos

Re: Siłownik CTI budowa

: 25 sie 2016, 19:44
autor: Sławek
Żadne się nie zacinają, nie wiem skąd wziąłeś takie info. Jak siłownik pracuje ponad dolny i górny zakres to nie ma siły żeby nie doszedł do oporu, z gumy nie jest, nie rozciągnie się, dlatego najważniejsze to właściwie dobrać długośc siłownika aby zakres pracy min i max był mniejszy niż możłiwy zakres pracy siłownika.

Pozdr

Re: Siłownik CTI budowa

: 25 sie 2016, 19:49
autor: Sławek
Natomiast siłowniki elektryczne ma jedną bardzo istotną wadę, nie mogą pracować w tandemie gdyż nie ma dwóch identycznych silników o identycznych parametrach elektrycznych i z czasem "rozjeżdżają" się tzn. jeden jest bardziej wysunięty niż drugi i zaczyna się problem ze skosowaniem konstrukcji. W CTI to już po kilkunastu ruchach siłownika widać różnicę gołym okiem. I nie ma prostego sposoby aby to wyeliminować.

Pozdr