Drgnąłem nieco z pracami przy ładowarce:
- zainstalowane krańcówki,
20170128_154213 (1024x768).jpg
- sprawdzona jazda i skręt,
- dalsze prace przy plastikach
20170128_130022 (1024x768).jpg
Nabyłem też felgi, opony i przekładnie, które były swego czasu u Brody w ładowarce
Oponki kozak, felgi piękne
Niestety ich offset jest diametralnie różny od felg, które mam teraz i trzeba będzie ciachać rury:
20170204_190155 (1024x768).jpg
Porównanie opon z CTI z tymi z rc4wd:
20170204_190251 (1024x768).jpg
PRzekładnia z CTI jest toczka w toczkę jak chińska:
20170204_190220 (1024x768).jpg
Tak wygląda przekładnia w rurze:
20170204_190203 (1024x768).jpg
Na przekładnie przykręcany jest od czoła kołnierz:
20170204_190416 (1024x768).jpg
Który chowa się w rurze i jest mocowany na 3 śruby po zewnątrz:
20170204_190616 (1024x768).jpg
Na wałek przekładni idzie zaś piasta z robaczkiem do ustalenia pozycji:
20170204_190657 (1024x768).jpg
Nie wiem jakim cudem, ale udało mi się zgiąć wiertło 3mm - po zaledwie ćwierć obrotu
20170128_154224 (1024x768).jpg
Czekam na króćce od Tomka i układam w modelu hydro