ja cukier tylko do kawy 5 łyżeczek sypię na kubekMaciek pisze:Po takiej ilości cukru sądzę że to nie problem sobie zrobić wersję 1410Stepien pisze:mogę jeszcze pomyśleć ale nie wiem czy mi alkoholu starczy
Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
- Stepien
- Kierowca
- Posty: 636
- Rejestracja: 12 wrz 2014, 20:56
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
- Hauler
- Kierowca
- Posty: 2013
- Rejestracja: 26 kwie 2015, 11:38
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 13 times
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
Nie napisałem ze nie mam narzędziStepien pisze:takie narzędzia potrzebne do przerobienia skrzyń Tamyia
Po co męczyć się samemu jak ktoś może to zrobić
- Stepien
- Kierowca
- Posty: 636
- Rejestracja: 12 wrz 2014, 20:56
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
a ja nie pisałem do Ciebie tylko do wszystkich co tu wchodzą jakie są potrzebneKnightHauler pisze:Nie napisałem ze nie mam narzędziStepien pisze:takie narzędzia potrzebne do przerobienia skrzyń Tamyia
Po co męczyć się samemu jak ktoś może to zrobić
- Drabek
- Kierowca
- Posty: 9099
- Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 17 times
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
U mnie po płaskim też jeździ bez problemuStepien pisze:to dla Drabka skrzynia Tamyia + rozdzielacz Tamyia Silnik standard wierz mi na słowo jeździ 22kg na pace
- Stepien
- Kierowca
- Posty: 636
- Rejestracja: 12 wrz 2014, 20:56
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
jak będziemy u Barmana to ci pokażę jak to sobie radzi na jego drogach i wjadę na jego most bez problemu 20 kg na tylnej oś a nie wiem czy Barman ma 20 kg cukru ale może ma mąki do swojej pizzy
Ostatnio zmieniony 09 paź 2016, 21:20 przez Stepien, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
55 kg na naczepie ze zwykla skrzynia i blaszakiem - tez ciagnieDrabek pisze:U mnie po płaskim też jeździ bez problemuStepien pisze:to dla Drabka skrzynia Tamyia + rozdzielacz Tamyia Silnik standard wierz mi na słowo jeździ 22kg na pace
- Drabek
- Kierowca
- Posty: 9099
- Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 17 times
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
Chętnie zobaczę. Jeszcze standard silnik i dupny regiel i naprzódStepien pisze:jak będziemy u Barmana to ci pokażę jak to sobie radzi na jego drogach i wjadę na jego most bez problemu 20 kg na tylnej oś
- Stepien
- Kierowca
- Posty: 636
- Rejestracja: 12 wrz 2014, 20:56
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
mam MFC01 i tak silnik szczotkowy standard a na spotkani rygiel SC-15WP taki będzie i się zdziwiszDrabek pisze:Chętnie zobaczę. Jeszcze standard silnik i dupny regiel i naprzódStepien pisze:jak będziemy u Barmana to ci pokażę jak to sobie radzi na jego drogach i wjadę na jego most bez problemu 20 kg na tylnej oś
- Drabek
- Kierowca
- Posty: 9099
- Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 17 times
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
Tak jak pisałem chętnie zobaczę. Bo u mnie regiel mocniejszy, silnik 80T i atak 9T + skrzynia tamiya i dupa zbita
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
Drabku - zredukowany blaszak będzie mocniejszy od 80 T a co do 80T to miałem w trialówce i mówcie co chcecie ale 45T zredukowany do podobnych obrotów co 80T robił o wiele wiele lepiejDrabek pisze:Tak jak pisałem chętnie zobaczę. Bo u mnie regiel mocniejszy, silnik 80T i atak 9T + skrzynia tamiya i dupa zbita