Neoplan Tourliner C
- archie
- Kierowca
- Posty: 1695
- Rejestracja: 26 sty 2012, 20:58
Re: Neoplan Tourliner C
Długość zawieszenia to 93cm, a koło zawracania 130cm z tylną osia skrętną. Bez skrętu tylnej osi 230cm... to chyba nie jest źle co?
- mauy-miu
- Śpioch
- Posty: 5873
- Rejestracja: 01 maja 2012, 22:10
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
Re: Neoplan Tourliner C
pięknie
posmarkałem się przy bombnięciu
a co do twardości resorów, to bym nie wyciągał piór, tylko dołożył masy na spód ile się da
pozdro
posmarkałem się przy bombnięciu
a co do twardości resorów, to bym nie wyciągał piór, tylko dołożył masy na spód ile się da
pozdro
- luki
- Kierowca
- Posty: 1630
- Rejestracja: 03 lip 2012, 15:18
Re: Neoplan Tourliner C
W parę tygodni postawiony na kołach panowie mimo to jest za twardo ,autobus ma pływać
- archie
- Kierowca
- Posty: 1695
- Rejestracja: 26 sty 2012, 20:58
Re: Neoplan Tourliner C
przednie zawieszenie opuszczane dla pasażerów...
Uprzedzam pytania... Jest stabilne i pracuje nawet z cegłówka na ramie...
pozdrawiam
Uprzedzam pytania... Jest stabilne i pracuje nawet z cegłówka na ramie...
pozdrawiam
- Sławek
- Site Admin
- Posty: 14541
- Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 22 times
Re: Neoplan Tourliner C
Jedyny ból takiego rozwiązania to to, że serwo będzie żreć prąd jak talala, ale działa jak marzenie
Pozdr
Pozdr
- archie
- Kierowca
- Posty: 1695
- Rejestracja: 26 sty 2012, 20:58
Re: Neoplan Tourliner C
Pozycja zerowa serwa jest w pozycji podniesionego zawieszenia. Nie pomyślałem, że będzie to wciąż żarło... a może przy zerowej pozycji nie będzie?
- Sławek
- Site Admin
- Posty: 14541
- Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 22 times
Re: Neoplan Tourliner C
Będzie, bo będzie nacisk na orczyk i serwo będzie próbować szukać neutrala
Ale na razie się tym nie martw, buduj dalej
Pozdr
Ale na razie się tym nie martw, buduj dalej
Pozdr
- Budzek
- Kierowca
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 kwie 2013, 19:33
Re: Neoplan Tourliner C
Zminimalizujesz pobór prądu wtedy gdy orczyk przy uniesionym podwoziu będzie pionowo. Wtedy będą tylko działały na niego siły od jazdy (opory toczenia, krawężniki itd) a masa nadwozia teoretycznie będzie spoczywać wtedy na mechanizmie serwa. Tutaj aż się prosi o mechanizm dźwigniowy samoblokujący się, który odciążałby serwo. Wtedy serw służyło by tylko do podnoszenia i opuszczania, a podniesiona buda blokowała by się mechanicznie.