Półgasiennicówka Sd.Kfz. 251 1/16
- Pablo
- R.I.P 1971-2018 [*]
- Posty: 9679
- Rejestracja: 08 sty 2012, 20:20
Re: Półgasiennicówka Sd.Kfz. 251 1/16
Ile ja się go naprosiłem to szok. Nie i *uj. Albo żeby przyjechał na spotkanie z nami. Do barmana to miał 5km potrzebowaliśmy jego spychacza jak powietrza ale zapomnij. Nie i *uj.
Re: Półgasiennicówka Sd.Kfz. 251 1/16
Przyszła pora na pierwszy test BRDM2. Na razie tylko po ziemi.
ps Drabek mam pytanie do ciebie. NA jakiej zasadzie pływał BWP? Gdzie on miał śruby napędowe? Gdzieś pod błotnikiem?
ps Drabek mam pytanie do ciebie. NA jakiej zasadzie pływał BWP? Gdzie on miał śruby napędowe? Gdzieś pod błotnikiem?
- Drabek
- Kierowca
- Posty: 9099
- Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 17 times
Re: Półgasiennicówka Sd.Kfz. 251 1/16
BWP nie miały żadnych śrub. Pływały dzięki ruchom gąsielnic.Pawel pisze:Przyszła pora na pierwszy test BRDM2. Na razie tylko po ziemi.
ps Drabek mam pytanie do ciebie. NA jakiej zasadzie pływał BWP? Gdzie on miał śruby napędowe? Gdzieś pod błotnikiem?
Re: Półgasiennicówka Sd.Kfz. 251 1/16
Nareszcie test w wodzie z prawdziwego zdarzenia.
Oczywiście nie obyło się bez niespodzianek:
Skręca jak Titanic ale jednak skręca.....
Oczywiście nie obyło się bez niespodzianek:
Skręca jak Titanic ale jednak skręca.....
Re: Półgasiennicówka Sd.Kfz. 251 1/16
Przy okazji jazd Prinotha Husky-ego sprawdziłem jak sie spisuje MTLB na mokrym śniegu.