Nie wiesz gdzie pytać? zapytaj tutaj ...

Rozmowy ogólne o industrialu i aspektach technicznych
Awatar użytkownika
Sławek
Site Admin
Posty: 13082
Rejestracja: 21 gru 2011, o 22:12
Lokalizacja: Mielec
    Windows 7 Chrome
Podziękował: 92 razy
Otrzymał podziękowań: 394 razy
Wiek: 45
Kontaktowanie:

Re: Nie wiesz gdzie pytać? zapytaj tutaj ...

Postautor: Sławek » 6 lut 2018, o 11:55

Rudi, wybrałeś właściwy postprocesor ? dla Mach2 ? wygląda jak standard g-code pod Mach3, a ten się sporo różni od Mach2 :)

Pozdr
Awatar użytkownika
griszaa
Złomiarz
Posty: 10351
Rejestracja: 22 sie 2012, o 04:52
Lokalizacja: Sosnowiec
    Linux Chrome
Podziękował: 33 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Wiek: 32

Re: Nie wiesz gdzie pytać? zapytaj tutaj ...

Postautor: griszaa » 6 lut 2018, o 13:35

Ja generuje w f360 i pakuje do M3 i wszystko smiga az pieknie ... moze mach2 jest juz za stary ?
Awatar użytkownika
rudi
Kierowca
Posty: 8
Rejestracja: 18 wrz 2016, o 08:42
    Windows 7 Chrome
Podziękował: 2 razy

Re: Nie wiesz gdzie pytać? zapytaj tutaj ...

Postautor: rudi » 6 lut 2018, o 18:16

Sławek pisze:Rudi, wybrałeś właściwy postprocesor ? dla Mach2 ? wygląda jak standard g-code pod Mach3, a ten się sporo różni od Mach2 :)

Pozdr


No właśnie nie jestem pewien. :( Zerknę na to jak znajdę chwilę. Dzięki

griszaa pisze:Ja generuje w f360 i pakuje do M3 i wszystko smiga az pieknie ... moze mach2 jest juz za stary ?


Też tak pomyślałem, może dlatego nie ma go już w sprzedaży.
Przyzwyczaiłem się do niego, ale widocznie muszę spróbować z M3. Tylko najpierw muszę w nin wszystko skonfigurować bo jeszcze go nie uruchamiałem :facepalm
Grisza, a możesz napisać którego post procesora używasz do M3?
Awatar użytkownika
griszaa
Złomiarz
Posty: 10351
Rejestracja: 22 sie 2012, o 04:52
Lokalizacja: Sosnowiec
    Linux Chrome
Podziękował: 33 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Wiek: 32

Re: Nie wiesz gdzie pytać? zapytaj tutaj ...

Postautor: griszaa » 6 lut 2018, o 18:37

Wieczorkiem ;)
Awatar użytkownika
rudi
Kierowca
Posty: 8
Rejestracja: 18 wrz 2016, o 08:42
    Macintosh Safari
Podziękował: 2 razy

Re: Nie wiesz gdzie pytać? zapytaj tutaj ...

Postautor: rudi » 6 lut 2018, o 20:12

griszaa pisze:Wieczorkiem ;)


Jasne. Ja tez do północy siedzę w pracy, wiec i mnie sie nie śpieszy ;)
Awatar użytkownika
rudi
Kierowca
Posty: 8
Rejestracja: 18 wrz 2016, o 08:42
    Windows 7 Chrome
Podziękował: 2 razy

Re: Nie wiesz gdzie pytać? zapytaj tutaj ...

Postautor: rudi » 7 lut 2018, o 15:16

Dzięki Sławek :brawa
Problemem był post procesor, jak mówiłeś. Szczerze, to nigdy nie zwracałem na to uwagi, bo w Mastercamie nic nie musiałem zmieniać.
No cóż człowiek się całe życie uczy :)
Fusion ma opcjęgenerowania kodu na mach2 i mach3. Teraz mam podgląd w obu wersjach macha i wszystko wydaje się być ok :)
Tyko teraz muszę poustawiać wszystko jak było w machu, bo tak namieszałem, że nie wiem czy mam teraz dobrze poustawiane. :(
niemniej problem z waszą pomocą rozwiązany :brawa
Awatar użytkownika
rudi
Kierowca
Posty: 8
Rejestracja: 18 wrz 2016, o 08:42
    Windows 7 Chrome
Podziękował: 2 razy

Re: Nie wiesz gdzie pytać? zapytaj tutaj ...

Postautor: rudi » 11 lut 2018, o 17:57

Frezowanie poszło w mach 3 :) . Jak na razie wygląda, że wszystko ok tylko trzeba będzie w końcu krańcówki zamontować... :oops:
I nie wiem czy to tylko moje wrażenie, ale w mach3 przy wyższych prędkościach silniki chyba płynniej pracują. Też macie takie odczucia?

A teraz pytanie odnośnie naklejek. Chciałbym się do kogoś podpiąć bo potrzebuję naklejek do pługa i kultywatora, ale nie nie znalazłem żadnego tematu. Czy jest jakiś aktywny temat, czy już przeminęło z wiatrem...? :he
Awatar użytkownika
barman_pl
Moderator
Posty: 8917
Rejestracja: 4 lip 2012, o 19:24
Lokalizacja: Barmanowo
    Macintosh Safari
Podziękował: 64 razy
Otrzymał podziękowań: 128 razy
Wiek: 42
Kontaktowanie:

Re: Nie wiesz gdzie pytać? zapytaj tutaj ...

Postautor: barman_pl » 11 lut 2018, o 18:58

Przeminęło z wiatrem :he
Awatar użytkownika
rudi
Kierowca
Posty: 8
Rejestracja: 18 wrz 2016, o 08:42
    Windows 7 Chrome
Podziękował: 2 razy

Re: Nie wiesz gdzie pytać? zapytaj tutaj ...

Postautor: rudi » 11 lut 2018, o 19:02

barman_pl pisze:Przeminęło z wiatrem :he



:(
Awatar użytkownika
Arcidiablo
Kierowca
Posty: 1841
Rejestracja: 16 lut 2014, o 11:41
Lokalizacja: Duisburg / Wejherowo
    Windows 7 Chrome
Podziękował: 33 razy
Otrzymał podziękowań: 28 razy
Wiek: 50

Re: Nie wiesz gdzie pytać? zapytaj tutaj ...

Postautor: Arcidiablo » 13 lut 2018, o 20:08

Jakie rozwiązanie proponujecie na połączenie serwa skrętu z wahaczem, jeżeli różnica w poziomie pomiędzy nimi jest równa 30 mm ?
Zakładać drążek pod takim dużym kątem ? :oops:

Wróć do „Dział ogólno-techniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość