Strona 1 z 3
Przystawka do silnika .
: 18 maja 2014, 12:14
autor: luki
Panowie zastanawiam się nad zamontowaniem przystawki jak to jest zastosowane oryginalnie w ciężarówkach czyli odbioru mocy .Poniewaz nie mam zbyt dóżo miejsca w mojej wywrotce postanowiłem zastosować jeden silnik do napędu jak i do podnoszenia kipy ,co o tym myślicie.
minusy to
- brak kiprowania podczas jazdy (ale)
- dodatkowy rozcdielacz z sekcja roprzełączania jazda napęd kipra
plusy
- mniej elektroniki i drógiego silnika
- sterowanie apką ,cynglem gazu przód (podnoszenie) tył (opuszczanie);jak i prędkośccią
Re: Przystawka do silnika .
: 18 maja 2014, 12:16
autor: griszaa
Całkiem dobry pomysł
Re: Przystawka do silnika .
: 18 maja 2014, 15:09
autor: mongrel
I będziesz mógł wstawiać w piz.... na postoju. Mam na myśli dźwięki z modułu czego nie da się normalnie. Zazdraszczam.
Re: Przystawka do silnika .
: 18 maja 2014, 19:54
autor: Maciej
Ja tam robię przegazówkę na postoju SMXem
Trza mieć tylko regiel z hamulcem
Re: Przystawka do silnika .
: 18 maja 2014, 20:12
autor: Benon
Pomysł bardzo dobry lecz ...skomplikowany
Re: Przystawka do silnika .
: 18 maja 2014, 20:22
autor: mauy-miu
dla mnie super pomysł, dał mi do myślenia
pozdro
Re: Przystawka do silnika .
: 18 maja 2014, 20:45
autor: Benon
Całe halo polega na pewnym (mocnym) przełączeniu napędu, np. zębatki atakującej. To największy problem w przypadku używania dźwigni. Przy przełączaniu suwakowym problemem jest ośka z zabierakiem i współpracująca zębatka nie będąca w cenie z kosmosu. Kiedyś zastanawiałem się troszkę nad tym przy opcji zrobienia rozdzielacza ze zmienną redukcją
Będę śledził poczynania. Luki masz już jakiś pomysł?
Re: Przystawka do silnika .
: 18 maja 2014, 21:01
autor: griszaa
mial ... liczyl na Ciebie ...
a teraz to juz klops ... (zarcik)
Re: Przystawka do silnika .
: 18 maja 2014, 22:45
autor: luki
W tym przypadku jak i wielu innych moich projekcików będzie to prostota w wykonaniu i cziałaniu.Benon mam pomysła i powinno nie być problemu .Więc zębatka ataku będzie ruchoma w obu kierunkach na tyle aby rozłączać jedną ze stron aby mieć pewnośc żeby napęd na koła nigdy nie zawiódł będzie dociskany za pomocą sprężyny ale w obudowie będzie też regulowany docisk do odbioru za pomocą śruby druga strona dociskana za pomocą serwa także z regulacją docisku , zębatka do napędu kipra będzie większa aby zmnijszyć prędkość na żecz mocy.Myślę ,że powinno się udać.
Re: Przystawka do silnika .
: 19 maja 2014, 16:38
autor: archie
luki pisze:W tym przypadku jak i wielu innych moich projekcików będzie to prostota w wykonaniu i cziałaniu.Benon mam pomysła i powinno nie być problemu .Więc zębatka ataku będzie ruchoma w obu kierunkach na tyle aby rozłączać jedną ze stron aby mieć pewnośc żeby napęd na koła nigdy nie zawiódł będzie dociskany za pomocą sprężyny ale w obudowie będzie też regulowany docisk do odbioru za pomocą śruby druga strona dociskana za pomocą serwa także z regulacją docisku , zębatka do napędu kipra będzie większa aby zmnijszyć prędkość na żecz mocy.Myślę ,że powinno się udać.
Działaj mości Panie, a jak przyjade to oblookam
Zrób Merca tak żeby jeździł to sie pobawię