Rowerowo

Rozmowy na luźno
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sławek
Site Admin
Posty: 14530
Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
Has thanked: 15 times
Been thanked: 21 times

Rowerowo

Post autor: Sławek »

Mam nietypową prośbę :frank
Jakiś czas temu kupiłem ramę, widelec przedni i kierownicę z zamiarem zastosowania do skiboba, jednak graty poleżały 3 lata a skiboba kupiłem profesjonalnego, tak to się skończyło :)

Ponieważ leży na strychu i się kurzy, więc pomyślałem, że jak to już mam to bym sobie poskładał z tego jakiś w miarę sensowny bike ;)

Poniżej fotki tego co mam :
IMG_0391201303271792.JPG
IMG_0392201303271793.JPG
IMG_0393201303271794.JPG
IMG_0394201303271795.JPG
IMG_0397201303271796.JPG
IMG_0398201303271797.JPG
Wiem, ze dupy nie urwa, ale rama alu, stosunkowo lekka, damper jakiś tam jest itp. :)

I teraz pytanie, jaki osprzęt do tego polecacie, co dokupić żeby miau(o) to sens ? :D
Jak trzeba więcej fot to nie ma problemu, cyknę ;)
Nie znam się na osprzęcie totalnie a nie chciałbym się w.....ć na minę ;)

Pozdr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Maciek
Moderator
Posty: 3940
Rejestracja: 07 sty 2012, 21:21

Re: Rower

Post autor: Maciek »

Ten dumper tylko to bym zmienił na coś z tłumikiem bo inaczej będziesz miał efekt "bujania" czy tam pompowania, szczególnie na podjazdach.
IMO przerzutka Alivio na prżód styknie, przerzutka Deore na tył, kaseta gdzieś 8-9-cio rzędowa, klamkomanetki z shimano. Nie wiem co to za amor z przodu ale pewnie zwykły czyli sprężyna bez tłumika, do XC powinien styknąć czyli na przejażdżki :)
Zrób sobie kalkulację bo czasem to jest tak że bardziej opłaci Ci się kupić gotowca

Awatar użytkownika
barman_pl
Moderator
Posty: 9778
Rejestracja: 04 lip 2012, 19:24
Has thanked: 4 times
Been thanked: 8 times

Re: Rower

Post autor: barman_pl »

I nie zapomnij kupić siodełka co by się wygodnie jeździło, bo na takiej rurce to średnio to widzę :szydera

Pozdr.

Awatar użytkownika
Pablo