STAR 25 z żurawiem HP-3

Awatar użytkownika
Mieszko
Kierowca
Posty: 318
Rejestracja: 12 lis 2012, 21:11

Re: STAR 25 z żurawiem HP-3

Post autor: Mieszko »

Witam
Powiedzcie mi Panowie, jakie wymiary i przełożenie mają dyfry w Waszych samochodach? Chodzi mi o średnicę tej dużej zębatki i szerokość całego układu różnicowego. Bo tak patrząc na Wasze zmagania na miękkim podłożu, to na zblokowanym moście to ja wiele nie poskręcam...

Awatar użytkownika
Pablo
R.I.P 1971-2018 [*]
Posty: 9679
Rejestracja: 08 sty 2012, 20:20

Re: STAR 25 z żurawiem HP-3

Post autor: Pablo »

Przełożenie finalne jakieś 2.6:1 Ja bym zablokował. Dochodzi jeszcze przełożenie wynikające ze stosowanych rozdzielaczy(czasem 1:1 a czasem zwalniające 2:1)Do jazdy w domu na dywanie to nie jest konieczne ale w luźnym terenie rozblokowany dyfer przysparza nieco kłopotów z dojazdem do miejsca rozładunku :he

Awatar użytkownika
Mieszko
Kierowca
Posty: 318
Rejestracja: 12 lis 2012, 21:11

Re: STAR 25 z żurawiem HP-3

Post autor: Mieszko »

Mówisz, żeby zblokowany mieć? Rozdzielacza raczej w Starze nie będzie, bo napęd tylko na tył :P Mam nadzieję, że przy planowanym dociążeniu tyłu powinien dać radę nie tylko po dywanie jechać :) ale kto wie...
2.6x50=130 czyli całkowite przełożenie od silnika do kół to około 130:1 (z rozdzielaczem 260:1)?

Awatar użytkownika
Pablo
R.I.P 1971-2018 [*]
Posty: 9679
Rejestracja: 08 sty 2012, 20:20

Re: STAR 25 z żurawiem HP-3

Post autor: Pablo »

Na matematyce się nie znam ale ten jedyny most to bym zblokował jak wirus komputer :he

Awatar użytkownika
Mieszko
Kierowca
Posty: 318
Rejestracja: 12 lis 2012, 21:11

Re: STAR 25 z żurawiem HP-3

Post autor: Mieszko »

Pablo pisze:Na matematyce się nie znam ale ten jedyny most to bym zblokował jak wirus komputer :he
Skoro tak twierdzisz, to tak zrobię spox

Pawel

Re: STAR 25 z żurawiem HP-3

Post autor: Pawel »

Osobiście nie blokowałbym dyferencjału. W dźwigu cały ciężar będzie na tyle, przód będzie odciążony. Jak zablokujesz tylny most to obawiam się że nie będziesz mógł skręcać (przód będzie odciążony). Efekt będzie taki że będziesz jechał prosto mimo skręconych kół

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pablo
R.I.P 1971-2018 [*]
Posty: 9679
Rejestracja: 08 sty 2012, 20:20

Re: STAR 25 z żurawiem HP-3

Post autor: Pablo »

spoko zrób jak mówi Paweł, nie wiem tylko co komu po skręcaniu jak nie pojedzie

Awatar użytkownika
borek
Traktorzysta
Posty: 5212
Rejestracja: 22 sty 2012, 10:28
Has thanked: 16 times
Been thanked: 47 times

Re: STAR 25 z żurawiem HP-3

Post autor: borek »

Na filmie ze spotkania widać, że nawet 6x4 ze zblokowanymi mostami skręcają. Natomiast mauy-miu po 3 godzinach na spotkaniu blokował mosty przy manie 4x2. Teraz najważniejsza kwestia dywan i panele na nic się nie mają do spotkań i na to musisz zwrócić uwagę. A w zasadzie to musisz sam zdecydować i spróbować raz tak a drugi odwrotnie.

Awatar użytkownika
mauy-miu
Śpioch
Posty: 5873
Rejestracja: 01 maja 2012, 22:10
Has thanked: 2 times
Been thanked: 8 times

Re: STAR 25 z żurawiem HP-3

Post autor: mauy-miu »

borek pisze:Natomiast mauy-miu po 3 godzinach na spotkaniu blokował mosty przy manie 4x2.
To jest Actros ignorancie :lanie :he

a tak serio, to fakt, na rozblokowanych kicha, sam sie wzbraniałem przez 3 spotkania aż nie wytrzymałem, zobaczyłem jak Drabek zblokował i poszedłem w jego ślady i nie żałuje, z masakrycznie rewelacyjnego skrętu zrobił się rewelacyjny skręt także nie żałuje przy 4x2 ;) i mam dociążony tył ;)
pozdro

Awatar użytkownika
borek
Traktorzysta
Posty: 5212
Rejestracja: 22 sty 2012, 10:28
Has thanked: 16 times
Been thanked: 47 times

Re: STAR 25 z żurawiem HP-3

Post autor: borek »

Ale wtopa :szoki .

ODPOWIEDZ