STAR 25 z żurawiem HP-3
- Mieszko
- Kierowca
- Posty: 319
- Rejestracja: 12 lis 2012, 21:11
Re: STAR 25 z żurawiem HP-3
Witam
Powiedzcie mi Panowie, jakie wymiary i przełożenie mają dyfry w Waszych samochodach? Chodzi mi o średnicę tej dużej zębatki i szerokość całego układu różnicowego. Bo tak patrząc na Wasze zmagania na miękkim podłożu, to na zblokowanym moście to ja wiele nie poskręcam...
Powiedzcie mi Panowie, jakie wymiary i przełożenie mają dyfry w Waszych samochodach? Chodzi mi o średnicę tej dużej zębatki i szerokość całego układu różnicowego. Bo tak patrząc na Wasze zmagania na miękkim podłożu, to na zblokowanym moście to ja wiele nie poskręcam...
- Pablo
- R.I.P 1971-2018 [*]
- Posty: 9679
- Rejestracja: 08 sty 2012, 20:20
Re: STAR 25 z żurawiem HP-3
Przełożenie finalne jakieś 2.6:1 Ja bym zablokował. Dochodzi jeszcze przełożenie wynikające ze stosowanych rozdzielaczy(czasem 1:1 a czasem zwalniające 2:1)Do jazdy w domu na dywanie to nie jest konieczne ale w luźnym terenie rozblokowany dyfer przysparza nieco kłopotów z dojazdem do miejsca rozładunku
- Mieszko
- Kierowca
- Posty: 319
- Rejestracja: 12 lis 2012, 21:11
Re: STAR 25 z żurawiem HP-3
Mówisz, żeby zblokowany mieć? Rozdzielacza raczej w Starze nie będzie, bo napęd tylko na tył Mam nadzieję, że przy planowanym dociążeniu tyłu powinien dać radę nie tylko po dywanie jechać ale kto wie...
2.6x50=130 czyli całkowite przełożenie od silnika do kół to około 130:1 (z rozdzielaczem 260:1)?
2.6x50=130 czyli całkowite przełożenie od silnika do kół to około 130:1 (z rozdzielaczem 260:1)?
- Pablo
- R.I.P 1971-2018 [*]
- Posty: 9679
- Rejestracja: 08 sty 2012, 20:20
Re: STAR 25 z żurawiem HP-3
Na matematyce się nie znam ale ten jedyny most to bym zblokował jak wirus komputer
- Mieszko
- Kierowca
- Posty: 319
- Rejestracja: 12 lis 2012, 21:11
Re: STAR 25 z żurawiem HP-3
Skoro tak twierdzisz, to tak zrobięPablo pisze:Na matematyce się nie znam ale ten jedyny most to bym zblokował jak wirus komputer
Re: STAR 25 z żurawiem HP-3
Osobiście nie blokowałbym dyferencjału. W dźwigu cały ciężar będzie na tyle, przód będzie odciążony. Jak zablokujesz tylny most to obawiam się że nie będziesz mógł skręcać (przód będzie odciążony). Efekt będzie taki że będziesz jechał prosto mimo skręconych kół
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Pablo
- R.I.P 1971-2018 [*]
- Posty: 9679
- Rejestracja: 08 sty 2012, 20:20
Re: STAR 25 z żurawiem HP-3
spoko zrób jak mówi Paweł, nie wiem tylko co komu po skręcaniu jak nie pojedzie
- borek
- Traktorzysta
- Posty: 5213
- Rejestracja: 22 sty 2012, 10:28
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 47 times
Re: STAR 25 z żurawiem HP-3
Na filmie ze spotkania widać, że nawet 6x4 ze zblokowanymi mostami skręcają. Natomiast mauy-miu po 3 godzinach na spotkaniu blokował mosty przy manie 4x2. Teraz najważniejsza kwestia dywan i panele na nic się nie mają do spotkań i na to musisz zwrócić uwagę. A w zasadzie to musisz sam zdecydować i spróbować raz tak a drugi odwrotnie.
- mauy-miu
- Śpioch
- Posty: 5873
- Rejestracja: 01 maja 2012, 22:10
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
Re: STAR 25 z żurawiem HP-3
To jest Actros ignorancieborek pisze:Natomiast mauy-miu po 3 godzinach na spotkaniu blokował mosty przy manie 4x2.
a tak serio, to fakt, na rozblokowanych kicha, sam sie wzbraniałem przez 3 spotkania aż nie wytrzymałem, zobaczyłem jak Drabek zblokował i poszedłem w jego ślady i nie żałuje, z masakrycznie rewelacyjnego skrętu zrobił się rewelacyjny skręt także nie żałuje przy 4x2 i mam dociążony tył
pozdro