BUMAR DUT-0502

Awatar użytkownika
Benon
Kierowca
Posty: 1215
Rejestracja: 26 lut 2012, 11:08

Re: BUMAR DUT-0502

Post autor: Benon »

A czy M3 nie będzie za wiotkie? Może M4 :)
Podwozie chyba musi być całe z ołowiu żeby się nie przeważyło :P

Awatar użytkownika
Sławek
Site Admin
Posty: 14530
Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
Has thanked: 15 times
Been thanked: 21 times

Re: BUMAR DUT-0502

Post autor: Sławek »

:he oczywiście, że nie M3 :D pewnie coś w okolicach M5-6 :)
A co do ołowiu, to kupiłem właśnie 5 kg :D

A poważnie, to podpory są dość długie, mam nadzieję, że zrównoważą ciężar, a jak nie, to ołów :D

Pozdr

Awatar użytkownika
Drabek
Kierowca
Posty: 9097
Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
Has thanked: 3 times
Been thanked: 17 times

Re: BUMAR DUT-0502

Post autor: Drabek »

Ja myślałem nad czymś takim:
Obrazek
W oryginale jest to siłownik hydrauliczny. Ale może też być śruba i jeden silnik.
Może trochę skomplikowane przez zastosowanie linek. Się zobaczy jak wyjdzie ;)

Awatar użytkownika
Sławek
Site Admin
Posty: 14530
Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
Has thanked: 15 times
Been thanked: 21 times

Re: BUMAR DUT-0502

Post autor: Sławek »

Ja z tego schematu nic nie czaję :he

Pozdr

Awatar użytkownika
Drabek
Kierowca
Posty: 9097
Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
Has thanked: 3 times
Been thanked: 17 times

Re: BUMAR DUT-0502

Post autor: Drabek »

Myślałem o Twoim rozwiązaniu. Czy silnik i śruba będzie oddzielnie w każdym segmencie? :scratch

Awatar użytkownika
Benon
Kierowca
Posty: 1215
Rejestracja: 26 lut 2012, 11:08

Re: BUMAR DUT-0502

Post autor: Benon »

drabek pisze:Myślałem o Twoim rozwiązaniu. Czy silnik i śruba będzie oddzielnie w każdym segmencie? :scratch
Nie mam pojęcia jak te 3 śruby się tam zmieszczą. Miejmy nadzieję, że rozmiar profili pozwoli to upchnąć :ok

Awatar użytkownika
Sławek
Site Admin
Posty: 14530
Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
Has thanked: 15 times
Been thanked: 21 times

Re: BUMAR DUT-0502

Post autor: Sławek »

Żeby skały srały to zrobię na elektryce :he poupycham to jakoś, najmniejszy przekrój do 31x12 wiec powinienem dać radę :D
Awersja do hydrauliki jak na razie skutecznie odbiera mi wenę twórczą do skończenia Liebherra :)
Poza dużą siłą, to hydraulika w modelach ma więcej minusów w stosunku do elektryki - takie mam przemyślenia po doświadczeniach z siłownikami elektrycznymi i hydrauliką :)
Jak ktoś miał petrola to wie o czym mówię :he


Pozdr

Awatar użytkownika
Benon
Kierowca
Posty: 1215
Rejestracja: 26 lut 2012, 11:08

Re: BUMAR DUT-0502

Post autor: Benon »

Sławek pisze:Poza dużą siłą, to hydraulika w modelach ma więcej minusów w stosunku do elektryki - takie mam przemyślenia po doświadczeniach z siłownikami elektrycznymi i hydrauliką :)
Pozdr
No nie da się ukryć :he Chociaż new age przesuwa nas w hudro :he

Awatar użytkownika
mongrel
Kierowca
Posty: 1427
Rejestracja: 29 sty 2012, 12:27
Has thanked: 32 times
Been thanked: 6 times

Re: BUMAR DUT-0502

Post autor: mongrel »

Jeśli idzie o ramiona to gotowe profile to jedynie słuszna koncepcja. Ja zaopatrywałem się gdzie popadnie np w centrach handlowych ale tam co jakiś czas zmienia się asortyment, zacznie się robić a jak zabraknie to jadąc po dokupienie-dupa nie ma już. Wyczaiłem kiedyś w sklepie typu metal-gum firmę zagraniczną nazwa jakaś śmieszna 4literowa gdzie profile zamknięte kwadratowe i prostokątne idealnie się pokrywały. Szkopuł w tym że od wewnątrz miały zaokrąglone sfazowanie w kątach ostrych. Niedawno dowiedziałem się o nowym sklepie gdzie rzekomo jest 'wszystko' i nie ma tych zaokragleń. Jak tak będzie dam cynka.

Awatar użytkownika
Sławek
Site Admin
Posty: 14530
Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
Has thanked: 15 times
Been thanked: 21 times

Re: BUMAR DUT-0502

Post autor: Sławek »

Potrzebuję felgi 1.9 z jak największym ujemnym offsetem, ktoś ma ? :) trza mi dwie sztuki :)

Pozdr

ODPOWIEDZ