Strona 4 z 5

Re: BUMAR DUT-0502

: 09 cze 2013, 09:24
autor: Benon
A czy M3 nie będzie za wiotkie? Może M4 :)
Podwozie chyba musi być całe z ołowiu żeby się nie przeważyło :P

Re: BUMAR DUT-0502

: 09 cze 2013, 09:30
autor: Sławek
:he oczywiście, że nie M3 :D pewnie coś w okolicach M5-6 :)
A co do ołowiu, to kupiłem właśnie 5 kg :D

A poważnie, to podpory są dość długie, mam nadzieję, że zrównoważą ciężar, a jak nie, to ołów :D

Pozdr

Re: BUMAR DUT-0502

: 09 cze 2013, 10:20
autor: Drabek
Ja myślałem nad czymś takim:
Obrazek
W oryginale jest to siłownik hydrauliczny. Ale może też być śruba i jeden silnik.
Może trochę skomplikowane przez zastosowanie linek. Się zobaczy jak wyjdzie ;)

Re: BUMAR DUT-0502

: 09 cze 2013, 10:24
autor: Sławek
Ja z tego schematu nic nie czaję :he

Pozdr

Re: BUMAR DUT-0502

: 09 cze 2013, 10:39
autor: Drabek
Myślałem o Twoim rozwiązaniu. Czy silnik i śruba będzie oddzielnie w każdym segmencie? :scratch

Re: BUMAR DUT-0502

: 09 cze 2013, 11:17
autor: Benon
drabek pisze:Myślałem o Twoim rozwiązaniu. Czy silnik i śruba będzie oddzielnie w każdym segmencie? :scratch
Nie mam pojęcia jak te 3 śruby się tam zmieszczą. Miejmy nadzieję, że rozmiar profili pozwoli to upchnąć :ok

Re: BUMAR DUT-0502

: 09 cze 2013, 12:43
autor: Sławek
Żeby skały srały to zrobię na elektryce :he poupycham to jakoś, najmniejszy przekrój do 31x12 wiec powinienem dać radę :D
Awersja do hydrauliki jak na razie skutecznie odbiera mi wenę twórczą do skończenia Liebherra :)
Poza dużą siłą, to hydraulika w modelach ma więcej minusów w stosunku do elektryki - takie mam przemyślenia po doświadczeniach z siłownikami elektrycznymi i hydrauliką :)
Jak ktoś miał petrola to wie o czym mówię :he


Pozdr

Re: BUMAR DUT-0502

: 09 cze 2013, 17:42
autor: Benon
Sławek pisze:Poza dużą siłą, to hydraulika w modelach ma więcej minusów w stosunku do elektryki - takie mam przemyślenia po doświadczeniach z siłownikami elektrycznymi i hydrauliką :)
Pozdr
No nie da się ukryć :he Chociaż new age przesuwa nas w hudro :he

Re: BUMAR DUT-0502

: 15 cze 2013, 23:28
autor: mongrel
Jeśli idzie o ramiona to gotowe profile to jedynie słuszna koncepcja. Ja zaopatrywałem się gdzie popadnie np w centrach handlowych ale tam co jakiś czas zmienia się asortyment, zacznie się robić a jak zabraknie to jadąc po dokupienie-dupa nie ma już. Wyczaiłem kiedyś w sklepie typu metal-gum firmę zagraniczną nazwa jakaś śmieszna 4literowa gdzie profile zamknięte kwadratowe i prostokątne idealnie się pokrywały. Szkopuł w tym że od wewnątrz miały zaokrąglone sfazowanie w kątach ostrych. Niedawno dowiedziałem się o nowym sklepie gdzie rzekomo jest 'wszystko' i nie ma tych zaokragleń. Jak tak będzie dam cynka.

Re: BUMAR DUT-0502

: 22 cze 2013, 06:50
autor: Sławek
Potrzebuję felgi 1.9 z jak największym ujemnym offsetem, ktoś ma ? :) trza mi dwie sztuki :)

Pozdr