Strona 5 z 9
Re: Ford FW-60 in progress
: 26 lis 2013, 09:22
autor: Maciej
Idzie jak dzik przez kukurydzę
Re: Ford FW-60 in progress
: 26 lis 2013, 10:59
autor: Maciek
Gites ale co Ci tam tak rzęzi. Zębatki za blisko siebie czy jak.
Re: Ford FW-60 in progress
: 26 lis 2013, 11:16
autor: Drabek
Re: Ford FW-60 in progress
: 26 lis 2013, 11:42
autor: Tomek
Maciek pisze:Gites ale co Ci tam tak rzęzi. Zębatki za blisko siebie czy jak.
Tak, zębatka. Jest do wymiany. Czekam aż mi paka z HK przyjdzie.
Re: Ford FW-60 in progress
: 14 gru 2013, 17:04
autor: Tomek
To może mały UP'ik
Zderzaczek w 80% skończony jeszcze podesty, stopnie i jedno mocowanie:
20131214_160151.jpg
20131214_160209.jpg
20131214_160219.jpg
20131214_160230.jpg
20131214_160259.jpg
I niestety popełniłem jeden błąd, który najlepiej widać tu:
119526TEREX5.jpg
I pytanie czy faktycznie jest aż tak widoczne?
Nie chodzi o wysokość zderzaka.
Ps. Pytanie do posiadaczy przyczep, jakiej średnicy macie otwory w dyszlach?
Re: Ford FW-60 in progress
: 14 gru 2013, 17:29
autor: Sławek
Widać, ale ja bym się tym nie przejmował
elegancko pracę idą do przodu
Re: Ford FW-60 in progress
: 14 gru 2013, 17:45
autor: Maciejek
Myślę że pytanie dotyczy właśnie stopni które w oryginale są bardziej widoczne z tego kąta.
A ten zderzak jest również przeciwwagą?
Re: Ford FW-60 in progress
: 14 gru 2013, 18:19
autor: Radek
Dobrze jest, a że nie są w jednej płaszczyźnie to bym się w ogóle nie przejmował, u Ciebie wygląda to lepiej
Re: Ford FW-60 in progress
: 14 gru 2013, 20:15
autor: Tomek
Radek pisze:Dobrze jest, a że nie są w jednej płaszczyźnie to bym się w ogóle nie przejmował, u Ciebie wygląda to lepiej
Dokładnie, chodziło o to że w oryginale skos jest w jednej lini
A ja się napier... jak głupi żeby te dwa skosy zrobić i wyrównać. A jak by człowiek na spokojnie popatrzył to by i ładniej i szybciej poszło. Ale trudno tak już zostanie, mnie tam się podoba, zwłaszcza że te Terex'y miały różne zderzaki w tej samej wersji.
Maciejek pisze:Myślę że pytanie dotyczy właśnie stopni które w oryginale są bardziej widoczne z tego kąta.
A ten zderzak jest również przeciwwagą?
Stopnie oczywiście będą dorobione.
W oryginale zderzak jest z blachy 20mm i robi za przeciwwagę. Ja zrobiłem z 0,8mm i dam ołów do wewnątrz.
Re: Ford FW-60 in progress
: 14 gru 2013, 20:51
autor: Pablo
fajny zderzaczek