
Peterbilt 389
Re: Peterbilt 389
Wykonałem oświetlenie na minimum bo na czterech diodach i tył nie równo świeci, dwie diody czerwone a 10 niby lampek 

- Maciej
- Site Admin
- Posty: 7612
- Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 65 times
Re: Peterbilt 389
Zmień diody na ciepłe 

Na forum piszemy w języku polskim, bez błędów ortograficznych i używając znaków interpunkcyjnych.
Re: Peterbilt 389
Panowie mam do Was pytanie: Co może powodować bardzo mocne grzanie się regla? W ursusie jest taki sam regiel, odbiornik, pakiet i oświetlenie jak w peterbilcie silniki są takie same tylko różnią się przekładnią ale ursus ma większe koła co mniej więcej wychodzi na to samo. Ursus waży 2.5kg plus przyczepy załadowane czyli cały zestaw waży około 8 kg jest wstanie na pakiecie jezdzić 80 minut i regiel jest jedynie ciepły. Peterbilt waży tylko 4.5 kg i po pół godziny regiel parzy. Czy symulator dzwięku może to powodować? bo tylko tym się różnią te dwa przypadki. Pytam gdyż jest to dopiero mój drugi model RC i jeszcze wiele nie wiem. Za pomoc z góry dziękuję.
- Maciej
- Site Admin
- Posty: 7612
- Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 65 times
Re: Peterbilt 389
Mosty masz samoróbki - mogą być inne opory toczenia modelu, kwestia powtarzalności wykonania.
Na forum piszemy w języku polskim, bez błędów ortograficznych i używając znaków interpunkcyjnych.
- czarny Ślązak
- Kierowca
- Posty: 87
- Rejestracja: 25 sty 2022, 16:13
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Peterbilt 389
Tak jak Maciej wspomniał, ściągnij silnik i pokręć ręcznie sprawdzając, czy nie ma zbyt dużego oporu.
Regiel grzeje się z powodu dużego obciążenia prądowego, jeszcze sprawdź, czy serwo w neutralnym położeniu nie jest obciążone.
Ewentualnie temperaturę silnika po przejażdżce.
Regiel grzeje się z powodu dużego obciążenia prądowego, jeszcze sprawdź, czy serwo w neutralnym położeniu nie jest obciążone.
Ewentualnie temperaturę silnika po przejażdżce.
Re: Peterbilt 389
Dzięki Panowie za pomoc, sprawdziłem i okazało się że nakrętka koła piasty się skręcała ponieważ koło jest na tulejce ślizgowej a nie na łożysku tocznym i blokując powodowało opór. Od kurcze pieczone taka prosta sprawa, a ja szukałem od razu w elektronice 
