MAN TGX 26.540 - modyfikacje - PADO

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pawloosw
Kierowca
Posty: 9753
Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
Has thanked: 15 times
Been thanked: 10 times

Re: MAN TGX 26.540 - modyfikacje - PADO

Post autor: Pawloosw »

Extra safe. :he
A nie mozna troche od blueprintow uciec, i resory dac wężej zyskując tym samym na skręcie?

Awatar użytkownika
wajha1983
Kierowca
Posty: 4882
Rejestracja: 10 lis 2013, 16:21
Has thanked: 16 times
Been thanked: 10 times

Re: MAN TGX 26.540 - modyfikacje - PADO

Post autor: wajha1983 »

:up :tease

Tak jak pisze poprzednik, mam rame poszerzona z przodu wiec mi sie resory wyciagnely na zewnatrz i do tego szerokie kapcie 29 i srednicy 83mm wiec dotykaja resorow, ale skret i tak jest przyzwoity ;)

Awatar użytkownika
Heavyscale
Kierowca
Posty: 207
Rejestracja: 01 mar 2017, 07:34

Re: MAN TGX 26.540 - modyfikacje - PADO

Post autor: Heavyscale »

wajha1983 pisze:Mosty moga miec sport skret, u mnie blokuja resory :decha
bo ta os jest wprawdzie za waska... punkt skretu powinien byc przynaijmniej odrazu za kolem aperfektyjnie by bylo wkole...wtedy kolo sie na miejscu kreci a nie sie wacha pod nadkolem....

Awatar użytkownika
pado
Kierowca
Posty: 929
Rejestracja: 11 wrz 2015, 22:08
Has thanked: 16 times
Been thanked: 1 time

Re: MAN TGX 26.540 - modyfikacje - PADO

Post autor: pado »

Doszły resory do mnie. Za jakiś czas zabiorę się za skręcanie podwozia. Zobaczymy jak wyjdzie ze skrętem :joint :he

ODPOWIEDZ