Extra safe.
A nie mozna troche od blueprintow uciec, i resory dac wężej zyskując tym samym na skręcie?
MAN TGX 26.540 - modyfikacje - PADO
- wajha1983
- Kierowca
- Posty: 4882
- Rejestracja: 10 lis 2013, 16:21
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 10 times
Re: MAN TGX 26.540 - modyfikacje - PADO
Tak jak pisze poprzednik, mam rame poszerzona z przodu wiec mi sie resory wyciagnely na zewnatrz i do tego szerokie kapcie 29 i srednicy 83mm wiec dotykaja resorow, ale skret i tak jest przyzwoity
- Heavyscale
- Kierowca
- Posty: 207
- Rejestracja: 01 mar 2017, 07:34
Re: MAN TGX 26.540 - modyfikacje - PADO
bo ta os jest wprawdzie za waska... punkt skretu powinien byc przynaijmniej odrazu za kolem aperfektyjnie by bylo wkole...wtedy kolo sie na miejscu kreci a nie sie wacha pod nadkolem....wajha1983 pisze:Mosty moga miec sport skret, u mnie blokuja resory
Re: MAN TGX 26.540 - modyfikacje - PADO
Doszły resory do mnie. Za jakiś czas zabiorę się za skręcanie podwozia. Zobaczymy jak wyjdzie ze skrętem