Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!

Awatar użytkownika
popiur
Kierowca
Posty: 843
Rejestracja: 05 sty 2016, 20:35

Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!

Post autor: popiur »

Do trzech razy sztuka-dzięki Max i Redin za wsparcie przy wytopie :friends
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
darek69g
Kierowca
Posty: 94
Rejestracja: 15 lis 2016, 21:58

Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!

Post autor: darek69g »

Koledzy mam pytanie mówicie o obciążnikach do kół,czy te obciążniki są potrzebne i jak to się ma jeśli środek opony wypełniony jest pianką :oops:

Awatar użytkownika
mongrel
Kierowca
Posty: 1430
Rejestracja: 29 sty 2012, 12:27
Has thanked: 34 times
Been thanked: 6 times

Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!

Post autor: mongrel »

Czy są potrzebne?, to takie pytanie z cyklu a po co mi model. Wedle uznania ale obciążenie w kołach jest na starcie lepszym rozwiązaniem niż obciążanie ciągnika gdzie nie zawsze jest jeszcze miejsce i już lekko klęknie zawiecha jeśli będzie tego sporo. A piankę wyjmujesz i dajesz psu. Jak ktoś nie chce bawić się w wytop można zastosować śrut do wiatrówki lub kulki obciążeniowe dla wędkarzy. Na bank to fajna sprawa w przypadku ciągnika solo gdzie nie zawsze się coś ciąga, co innego jak ktoś ma solówkę 4osiówkę kipę. Ja uważam że to super patent z ciężarem w kołach.

Awatar użytkownika
Denis
Kierowca
Posty: 4029
Rejestracja: 18 lip 2013, 09:46
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times

Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!

Post autor: Denis »

Jak wsypiesz to do opon to nie wiem czy ich nie porozcina

Awatar użytkownika
Arcidiablo
Kierowca
Posty: 3519
Rejestracja: 16 lut 2014, 11:41
Has thanked: 3 times
Been thanked: 5 times

Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!

Post autor: Arcidiablo »

darek69g pisze:Koledzy mam pytanie mówicie o obciążnikach do kół,czy te obciążniki są potrzebne i jak to się ma jeśli środek opony wypełniony jest pianką :oops:
obciążenie opon jest bardzo istotne w ciągnikach 8x4 typu Mercedes SLT gdzie są dwie osie skrętne. Bez obciążenia ten model nie jeździ, mam to gdzieś udokumentowane nawet :oops:

Awatar użytkownika
pado
Kierowca
Posty: 929
Rejestracja: 11 wrz 2015, 22:08
Has thanked: 16 times
Been thanked: 1 time

Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!

Post autor: pado »

Denis toż to ołów... miękkie. Myślę że prędzej te wytopki się powyginają w oponie od masy Trucka jak porozcina oponę...

Awatar użytkownika
barman_pl
Moderator
Posty: 9778
Rejestracja: 04 lip 2012, 19:24
Has thanked: 4 times
Been thanked: 8 times

Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!

Post autor: barman_pl »

Jeszcze nigdy nie obciążałem kół w 1:14...
Muszę spróbować czy to na prawdę ma sens ;)

Awatar użytkownika
Dziedzic
Kierowca
Posty: 60
Rejestracja: 08 mar 2017, 23:57

Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!

Post autor: Dziedzic »

Dorzuce swoje 5gr..apropos silnika
robilem testy na lipo 2s szczotek :standard, 35t,45t,55t na standardowej skrzyni na 1biegu; i co? hmm wielkie g...zeby to realnie jezdizlo na 55t to radio ma skrecone na 60% i male obroty sa "bez mocy" zatrzymuje kolka reka jak chce... (nawet nie chce wiedzic jak by to chodzilo na 80t) finalnie wrzucilem bezszczotke sensorowa trackstara 21t i teraz jak lapie za kolo na najnizszych obrotach to reka nie zatrzymam. Wtedy jest moc -troszke z obawa ze przy jakiejs imprezie i przy blokowaniu o sciane albo cos innego ciekawego moze strzelic walek albo zebatka bo praktycznie nie ma zabezpieczenia ale nie ma opcji zeby silnik "burczal" a nie mial sily zakrecic kolami.
Osobiscie wole zaplacic 2/3 razy wiecej i kupic combo bezszczotkowego sensora 21t niz walczyc ze slaba niskoobrotowa szczotką
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Sławek
Site Admin
Posty: 14533
Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
Has thanked: 15 times
Been thanked: 22 times

Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!

Post autor: Sławek »

Im wiecej T tym wolniejsze obroty i większy moment obrotowy. 27T to jest stockowy silnik z kitu, zatem kolego nie w ta stronę szedłeś. Oczywiscie, ze bezszczotka 21T jest ok, wiadomo to od zarania dziejów i Ameryki nie odkryłeś, jednak nie skreślałbym szczotki bo sporo ludzi na niej jeździ i daje tak samo radę, tylko trzeba wiedzieć jaką dać, ja mam Nowaka 55T Rock Crawler i nie uważam, ze jest do dupy :)

Pozdr

Awatar użytkownika
Drabek
Kierowca
Posty: 9099
Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
Has thanked: 3 times
Been thanked: 17 times

Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!

Post autor: Drabek »

Sławek pisze:Im wiecej T tym wolniejsze obroty i większy moment obrotowy. 27T to jest stockowy silnik z kitu, zatem kolego nie w ta stronę szedłeś. Oczywiscie, ze bezszczotka 21T jest ok, wiadomo to od zarania dziejów i Ameryki nie odkryłeś, jednak nie skreślałbym szczotki bo sporo ludzi na niej jeździ i daje tak samo radę, tylko trzeba wiedzieć jaką dać, ja mam Nowaka 55T Rock Crawler i nie uważam, ze jest do dupy :)

Pozdr
Tak jak Sławek prawi. Ja mam nawet model napędzany 80T. I da się tym jeździć. :brawa Tylko trzeba wiedzieć do jakiego modelu to wstawić. :brawa

ODPOWIEDZ