Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!
- popiur
- Kierowca
- Posty: 843
- Rejestracja: 05 sty 2016, 20:35
Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!
Do trzech razy sztuka-dzięki Max i Redin za wsparcie przy wytopie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- darek69g
- Kierowca
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 lis 2016, 21:58
Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!
Koledzy mam pytanie mówicie o obciążnikach do kół,czy te obciążniki są potrzebne i jak to się ma jeśli środek opony wypełniony jest pianką
- mongrel
- Kierowca
- Posty: 1430
- Rejestracja: 29 sty 2012, 12:27
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 6 times
Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!
Czy są potrzebne?, to takie pytanie z cyklu a po co mi model. Wedle uznania ale obciążenie w kołach jest na starcie lepszym rozwiązaniem niż obciążanie ciągnika gdzie nie zawsze jest jeszcze miejsce i już lekko klęknie zawiecha jeśli będzie tego sporo. A piankę wyjmujesz i dajesz psu. Jak ktoś nie chce bawić się w wytop można zastosować śrut do wiatrówki lub kulki obciążeniowe dla wędkarzy. Na bank to fajna sprawa w przypadku ciągnika solo gdzie nie zawsze się coś ciąga, co innego jak ktoś ma solówkę 4osiówkę kipę. Ja uważam że to super patent z ciężarem w kołach.
- Denis
- Kierowca
- Posty: 4029
- Rejestracja: 18 lip 2013, 09:46
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!
Jak wsypiesz to do opon to nie wiem czy ich nie porozcina
- Arcidiablo
- Kierowca
- Posty: 3519
- Rejestracja: 16 lut 2014, 11:41
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 5 times
Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!
obciążenie opon jest bardzo istotne w ciągnikach 8x4 typu Mercedes SLT gdzie są dwie osie skrętne. Bez obciążenia ten model nie jeździ, mam to gdzieś udokumentowane nawetdarek69g pisze:Koledzy mam pytanie mówicie o obciążnikach do kół,czy te obciążniki są potrzebne i jak to się ma jeśli środek opony wypełniony jest pianką
Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!
Denis toż to ołów... miękkie. Myślę że prędzej te wytopki się powyginają w oponie od masy Trucka jak porozcina oponę...
- barman_pl
- Moderator
- Posty: 9778
- Rejestracja: 04 lip 2012, 19:24
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 8 times
Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!
Jeszcze nigdy nie obciążałem kół w 1:14...
Muszę spróbować czy to na prawdę ma sens
Muszę spróbować czy to na prawdę ma sens
- Dziedzic
- Kierowca
- Posty: 60
- Rejestracja: 08 mar 2017, 23:57
Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!
Dorzuce swoje 5gr..apropos silnika
robilem testy na lipo 2s szczotek :standard, 35t,45t,55t na standardowej skrzyni na 1biegu; i co? hmm wielkie g...zeby to realnie jezdizlo na 55t to radio ma skrecone na 60% i male obroty sa "bez mocy" zatrzymuje kolka reka jak chce... (nawet nie chce wiedzic jak by to chodzilo na 80t) finalnie wrzucilem bezszczotke sensorowa trackstara 21t i teraz jak lapie za kolo na najnizszych obrotach to reka nie zatrzymam. Wtedy jest moc -troszke z obawa ze przy jakiejs imprezie i przy blokowaniu o sciane albo cos innego ciekawego moze strzelic walek albo zebatka bo praktycznie nie ma zabezpieczenia ale nie ma opcji zeby silnik "burczal" a nie mial sily zakrecic kolami.
Osobiscie wole zaplacic 2/3 razy wiecej i kupic combo bezszczotkowego sensora 21t niz walczyc ze slaba niskoobrotowa szczotką
Pozdrawiam
robilem testy na lipo 2s szczotek :standard, 35t,45t,55t na standardowej skrzyni na 1biegu; i co? hmm wielkie g...zeby to realnie jezdizlo na 55t to radio ma skrecone na 60% i male obroty sa "bez mocy" zatrzymuje kolka reka jak chce... (nawet nie chce wiedzic jak by to chodzilo na 80t) finalnie wrzucilem bezszczotke sensorowa trackstara 21t i teraz jak lapie za kolo na najnizszych obrotach to reka nie zatrzymam. Wtedy jest moc -troszke z obawa ze przy jakiejs imprezie i przy blokowaniu o sciane albo cos innego ciekawego moze strzelic walek albo zebatka bo praktycznie nie ma zabezpieczenia ale nie ma opcji zeby silnik "burczal" a nie mial sily zakrecic kolami.
Osobiscie wole zaplacic 2/3 razy wiecej i kupic combo bezszczotkowego sensora 21t niz walczyc ze slaba niskoobrotowa szczotką
Pozdrawiam
- Sławek
- Site Admin
- Posty: 14533
- Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 22 times
Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!
Im wiecej T tym wolniejsze obroty i większy moment obrotowy. 27T to jest stockowy silnik z kitu, zatem kolego nie w ta stronę szedłeś. Oczywiscie, ze bezszczotka 21T jest ok, wiadomo to od zarania dziejów i Ameryki nie odkryłeś, jednak nie skreślałbym szczotki bo sporo ludzi na niej jeździ i daje tak samo radę, tylko trzeba wiedzieć jaką dać, ja mam Nowaka 55T Rock Crawler i nie uważam, ze jest do dupy
Pozdr
Pozdr
- Drabek
- Kierowca
- Posty: 9099
- Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 17 times
Re: Mercedes-Benz ACTROS 3363 6x4 GIGASPACE-SUPER!
Tak jak Sławek prawi. Ja mam nawet model napędzany 80T. I da się tym jeździć. Tylko trzeba wiedzieć do jakiego modelu to wstawić.Sławek pisze:Im wiecej T tym wolniejsze obroty i większy moment obrotowy. 27T to jest stockowy silnik z kitu, zatem kolego nie w ta stronę szedłeś. Oczywiscie, ze bezszczotka 21T jest ok, wiadomo to od zarania dziejów i Ameryki nie odkryłeś, jednak nie skreślałbym szczotki bo sporo ludzi na niej jeździ i daje tak samo radę, tylko trzeba wiedzieć jaką dać, ja mam Nowaka 55T Rock Crawler i nie uważam, ze jest do dupy
Pozdr