Strona 7 z 20

Re: Mercedes 1850L Hakowiec

: 13 lip 2018, 22:21
autor: Hauler
Jedynie środkowy kabel w silniku powinien być z środkowym kablem na regulatorze

Re: Mercedes 1850L Hakowiec

: 13 lip 2018, 22:26
autor: Niedzwiedz2o
Pawloosw pisze:W bezszczotce niesensorowanej nie ma to zadnego znaczenia. Grunt zeby pompa krecila we wlasciwa strone. :ok
Nie zamawiaj z jebaja bo Cie to przedrozy w pi...
Podesle Ci linka do tego kabelka z modulem na alli, zamowisz do siebie, i jak przyjdzie podeslesz mi modul z moim kablem i po sprawie. :)
Chyba w prawo kręciła z tego co pamiętam.. byl za 100 z tego co pamiętam i darmowa wysylka :) więc cena normalna ?

Re: Mercedes 1850L Hakowiec

: 13 lip 2018, 22:56
autor: Pawloosw
Jak stowka, to cena do przelkniecia :ok
Ale kabelek wychodzil juz sporo drozej z tego co pamietam.

Re: Mercedes 1850L Hakowiec

: 14 lip 2018, 10:43
autor: misiek
Pytanie, jaka jest średnica zew rury z której wykonany jest siłownik?

Re: Mercedes 1850L Hakowiec

: 14 lip 2018, 11:10
autor: Niedzwiedz2o
misiekOC pisze:Pytanie, jaka jest średnica zew rury z której wykonany jest siłownik?
Wyjechałem na weekend. Zapytaj Slawka albo jutro wieczorem Ci napiszę

Re: Mercedes 1850L Hakowiec

: 16 lip 2018, 13:08
autor: Niedzwiedz2o
Mam pytanko. Chce uruchomic pompę hydro tylko na czas ruchu serwa w rozdzielaczu. Udalo mi się zmixowac kanały tak ze pompa włącza sie wraz z ruchem serwa tylko silnik pompy jest jednokierunkowy tzn ustawiony mam na jeden kierunek. Wiec przy ruchu przepustnicy w gore uruchamia się serwo wraz z pompą. Przy ruchu przepustnicy w dół działa samo serwo. Wie ktoś z was jak to zrobić na turnigy x9 (bez wgranego nowego softu) żeby pompa zalaczyla się też przy przepustnicy w dol? Moglbym ustawić na regulatorze oba kierunki ale to raczej bez sensu bo pompa będzie się kręcić w prawo i w lewo wtedy

Re: Mercedes 1850L Hakowiec

: 16 lip 2018, 15:25
autor: mongrel
A nie lepiej inaczej ugryźć temat. Większość czasu pracy modelu to jazda, załadunek i rozładunek to tylko ułamek tego czasu. Serwa zasilane były by non stop, wiele nie zużyją. W stanie neutrum serwa i rozdzielacza(przepływ zamknięty na siłowniki) nie będą chyba działały jakieś duże siły na serwa żeby cały czas musiały myszkować więc tylko pompę byś odpalał z przełącznika apki na czas załadunku i rozładunku.

Re: Mercedes 1850L Hakowiec

: 16 lip 2018, 16:17
autor: Niedzwiedz2o
mongrel pisze:A nie lepiej inaczej ugryźć temat. Większość czasu pracy modelu to jazda, załadunek i rozładunek to tylko ułamek tego czasu. Serwa zasilane były by non stop, wiele nie zużyją. W stanie neutrum serwa i rozdzielacza(przepływ zamknięty na siłowniki) nie będą chyba działały jakieś duże siły na serwa żeby cały czas musiały myszkować więc tylko pompę byś odpalał z przełącznika apki na czas załadunku i rozładunku.
Można tak i w ostateczności tak zrobię. Ale to jest denerwujące nawet jak się czesto nie używa. Mialem tak przy hds i mnie to denerwowalo. Pompa chodzila ciagle przy zabawie hds na takich obrotach ze przy pewnych czynnosciach przy dluzszej zabawie eszystko gorące wraz z olejem. Sposób z serwami które włączają pompe kiedy faktycznie chce jej użyć jest dla mnie lepszy chociaż zatrzymal mnie problem o którym napisalem wyżej. I da się to zrobić tylko nie wiem jak

Re: Mercedes 1850L Hakowiec

: 16 lip 2018, 17:51
autor: Drabek
Pewnie się da. Tyko trzeba pokombinować

Re: Mercedes 1850L Hakowiec

: 16 lip 2018, 17:57
autor: Hauler
Jak będę miał chwile pokombinuje z ustawienimi i napiszę co i jak