Mercedes Benz Arocs 3363 6x6

ODPOWIEDZ
czolgruski

Mercedes Benz Arocs 3363 6x6

Post autor: czolgruski »

Cześć wszystkim!
Po jakimś czasie oglądania i czytania relacji, wzdychania, że też chcę takie modele itd, zdecydowałem się na własny model. Od wczoraj jestem dumnym posiadaczem kitu Tamiya #56359 - MB Arocs 3363 6x4.
IMG_20200604_192413.jpg
IMG_20200604_192404.jpg
IMG_20200604_200947.jpg
Części jest tyle, że się trochę przestraszyłem, że sobie z takim wyzwaniem nie poradzę, ale lubię wyzwania, to mam nadzieję, że się uda :)
Jest to mój pierwszy model, który będę składał sam, więc jestem zielony jak trawka na wiosnę, więc od razu proszę o całą masę wyrozumiałości przy durnych i najprostszych pytaniach :D

Poczytałem Wasze relacje z garaży i dowiedziałem się już, że oryginalny silnik jest do d... kitu i należy go od razu wywalić, tak samo jak skrzynię biegów i mechanizm skrętu. No i od razu zablokować dyfry :D

Bardzo bym Was prosił o jakieś porady jaki zastosować silnik oraz regulator obrotów, najlepiej linki, albo jakieś konkretne nazwy (tak, pierwsze pytanie świeżaka :D).
Przynajmniej wiem, że dobrym serwem będzie HITEC HS-645MG :) ale już jak go tam zamontować bez tego całego mechanizmu, to już nie mam zielonego pojęcia :D

To chyba tyle, jak na początek, mam nadzieję, że jakoś pójdzie :)

Pozdrawiam
Maciek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
popiur
Kierowca
Posty: 843
Rejestracja: 05 sty 2016, 20:35

Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x4

Post autor: popiur »

:ok :brawo czytać, czytać, czytać. Na wszystkie Twoje pytania znajdziesz odpowiedzi na forum.

Awatar użytkownika
Sławek
Site Admin
Posty: 14530
Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
Has thanked: 15 times
Been thanked: 21 times

Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x4

Post autor: Sławek »

Bardzo dobry wybór :brawo

Pozdr

Awatar użytkownika
Maciej
Site Admin
Posty: 7775
Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
Has thanked: 57 times
Been thanked: 71 times