Mercedes Benz Arocs 3363 6x6

Awatar użytkownika
daro704
Kierowca
Posty: 385
Rejestracja: 04 kwie 2019, 16:34
Has thanked: 30 times
Been thanked: 3 times

Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x6

Post autor: daro704 »

Boczny wywrot to większa frajda :ok ...trzymam kciuki

Awatar użytkownika
Bruno
Kierowca
Posty: 50
Rejestracja: 14 cze 2021, 14:10
Been thanked: 1 time

Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x6

Post autor: Bruno »

Trzymam kciuki i jestem ciekawy jakie zastosujesz mocowanie do kipru by wywrot był w każdą stronę. Przy mocowaniu kulowym takim jak w hydro nie ma problemu ale czy takie samo mocowanie znajdziesz do pręta M4? 🤔

Awatar użytkownika
czolgruski
Kierowca
Posty: 435
Rejestracja: 09 kwie 2021, 19:18
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x6

Post autor: czolgruski »

Wywrot będzie tylko na boki. Na razie będę musiał znaleźć odpowiednią śrubę oraz napęd, wymyślić mocowanie mechanizmu itd. Jak to połączyć z ramą będę myślał później :he

Awatar użytkownika
Bruno
Kierowca
Posty: 50
Rejestracja: 14 cze 2021, 14:10
Been thanked: 1 time

Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x6

Post autor: Bruno »

Sam też chciałem elektryczny wywrot w Jelczu sposób rozwiązania wywrotu w 3 strony jest dla mnie największym wyzwaniem.

Awatar użytkownika
mongrel
Kierowca
Posty: 1427
Rejestracja: 29 sty 2012, 12:27
Has thanked: 32 times
Been thanked: 6 times

Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x6

Post autor: mongrel »

Może zamiast hydro pomyślcie o poduszce powietrznej :szydera

Awatar użytkownika
Maciej
Site Admin
Posty: 7776
Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
Has thanked: 57 times
Been thanked: 71 times

Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x6

Post autor: Maciej »

mongrel wraca do formy :he

Awatar użytkownika
Hauler
Kierowca
Posty: 2012
Rejestracja: 26 kwie 2015, 11:38
Has thanked: 3 times
Been thanked: 13 times

Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x6

Post autor: Hauler »

Ale w sumie nie jest to durny pomysł

Awatar użytkownika
mongrel
Kierowca
Posty: 1427
Rejestracja: 29 sty 2012, 12:27
Has thanked: 32 times
Been thanked: 6 times

Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x6

Post autor: mongrel »

Porada płatna praktyczna(skorzystanie z porady powoduje obowiązek opłaty[12pln]). Przy tak krótkiej skrzyni ładunkowej wystarczy mocniejsze serwo wpuszczane w bok ramy, gdzie z orczykiem zakończonym jakimś ślizgaczem położonym równolegle do ceowników ramy pośrodku niej, będzie unosić 'kipę'. Kiedyś widziałem cyfrowe serwa 60kg za 120zł. Myślę że aż nadto te 60kg. Gdyby ktoś nie kumał przewijam jeszcze raz. Serwo na leżąco wystaje dołem przez okienko w ceowniku ramy już zabudowy, gdzieś przed bliźniakami mostu przelotowego, tak iż górą wraz z orczykiem jest pośrodku w ramie. Wystarczy troszkę zmodyfikować względem tego co już jest stelaż podstawy skrzyni ładunkowej i pozbyć się ewentualnych rozpórek ograniczających odpowiednią długość orczyka. Ruch orczyka położonego w 'świetle' tylko ramy zabudowy idzie w górę i "odchyla" na wybrany bok czy nawet tył skrzynię. Orczyk nie musi mieć miejsca na ruch w ramię właściwej. Jest to najprostsze rozwiązanie tylko trzeba wypruć miejsce na serwo w ramie zabudowy, ewentualnie ją podzielić. Zbliżona wysokość ramy z szerokością-grubością serwa. Pojemali?

Awatar użytkownika
Maciej
Site Admin
Posty: 7776
Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
Has thanked: 57 times
Been thanked: 71 times

Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x6

Post autor: Maciej »

Albo takie rozwiązanie:
FB_IMG_1660667142408.jpg
FB_IMG_1660729625803.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Bruno
Kierowca
Posty: 50
Rejestracja: 14 cze 2021, 14:10
Been thanked: 1 time

Re: Mercedes Benz Arocs 3363 6x6

Post autor: Bruno »

mongrel pisze:
12 gru 2022, 11:36
Porada płatna praktyczna(skorzystanie z porady powoduje obowiązek opłaty[12pln]). Przy tak krótkiej skrzyni ładunkowej wystarczy mocniejsze serwo wpuszczane w bok ramy, gdzie z orczykiem zakończonym jakimś ślizgaczem położonym równolegle do ceowników ramy pośrodku niej, będzie unosić 'kipę'. Kiedyś widziałem cyfrowe serwa 60kg za 120zł. Myślę że aż nadto te 60kg. Gdyby ktoś nie kumał przewijam jeszcze raz. Serwo na leżąco wystaje dołem przez okienko w ceowniku ramy już zabudowy, gdzieś przed bliźniakami mostu przelotowego, tak iż górą wraz z orczykiem jest pośrodku w ramie. Wystarczy troszkę zmodyfikować względem tego co już jest stelaż podstawy skrzyni ładunkowej i pozbyć się ewentualnych rozpórek ograniczających odpowiednią długość orczyka. Ruch orczyka położonego w 'świetle' tylko ramy zabudowy idzie w górę i "odchyla" na wybrany bok czy nawet tył skrzynię. Orczyk nie musi mieć miejsca na ruch w ramię właściwej. Jest to najprostsze rozwiązanie tylko trzeba wypruć miejsce na serwo w ramie zabudowy, ewentualnie ją podzielić. Zbliżona wysokość ramy z szerokością-grubością serwa. Pojemali?
Bardzo fajny pomysł!

ODPOWIEDZ