Wiem, tyle razy przekładałem koła że w końcu źle założyłem, czekałem aż ktoś zauważy jeszcze nie raz będę nimi żonglował, na razie nawet mosty bez smaru i nie skręcone, wszystko pójdzie do malowania...
Most i tak rozkręcę do malowania, zobaczę jak to tam pomyśleli, może uda się go odwrócić, tak żeby dźwignia poszła do góry. ESC na bank pójdzie tak jak mówisz, nawet w WPL tak mam, wpuszczony w ramę, lepsze chłodzenie i wykorzystanie miejsca, na razie to wszystko tylko do testów sklecone. Męczy mnie jeszcze kąt wałów, ale skrzynia i tak jest odrobinę niżej niż zbiorniki i nie chcę jej już opuszczać.Maciej pisze: ↑19 paź 2021, 08:04Czyli z tym mostem jednak miałem rację, szkoda bo dźwignia blokady jest teraz od spodu obudowy mostu. Co prawda mam tak samo w Volvo i nic się nie dzieje, ale lepiej żeby była na górze.
Nie wiem jak sobie planujesz graty rozkładać w modelu, ale kable między regulatorem a silnikiem to można skrócić sporo i sam regiel dać w ramę za silnik/
TiroManiaK_2006 pisze: ↑19 paź 2021, 15:33Aż muszę zajrzeć do swojej Scani jak mam most przedni. Bo nie wydaje mi się żebym go jakoś przekładać musiał żeby wszystko działało jak należy...
Kręcił odwrotnie niż Tamiyowskie i orczyki nie pasowały, ale jeszcze będę z tym kombinować, może wystarczy wszystko odpowiednio obrócić
Dzisiaj jeszcze dotarła karta do programowania ESC, trochę stare te graty i ciężko wszystko znaleźć. Czy mieliście styczność z wałami od sklepu -J-A-K-A-R- z Alle? Wyglądają dość dobrze...
https://allegro.pl/oferta/kardan-przegu ... 7142966367