DAF 1900/2300 ATI 4x4

Awatar użytkownika
misiek
Kierowca
Posty: 354
Rejestracja: 16 sty 2018, 09:31
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: DAF 1900/2300 ATI 4x4

Post autor: misiek »

Dziś na krótko uruchomiłem Bestię. Wnioski są następujące: silnik do mostu ma 5mm, więc muszę zmienić mocowanie silnika, przekładnia z przełożonym silnikiem działa ok, prędkość jest dobra więc zostaje rozdzielacz 1:1. W nim muszę poprawić mocowanie rozdzielacza do ramy, bo to z druku jest za delikatne.

Awatar użytkownika
mongrel
Kierowca
Posty: 1427
Rejestracja: 29 sty 2012, 12:27
Has thanked: 32 times
Been thanked: 6 times

Re: DAF 1900/2300 ATI 4x4

Post autor: mongrel »

Za innowacyjność w modelarstwie drogowym powinieneś dostać jakiś grant z Eu. :brawo

Awatar użytkownika
Maciej
Site Admin
Posty: 7774
Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
Has thanked: 57 times
Been thanked: 71 times

Re: DAF 1900/2300 ATI 4x4

Post autor: Maciej »

:pics

Awatar użytkownika
misiek
Kierowca
Posty: 354
Rejestracja: 16 sty 2018, 09:31
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: DAF 1900/2300 ATI 4x4

Post autor: misiek »

Maciej pisze:
11 lut 2022, 14:30
:pics
IMG_20220211_221354.png

Dokładnie tyle jest odstępy pomiędzy gruchą przedniego mostu a obudową silnika :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Drabek
Kierowca
Posty: 9097
Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
Has thanked: 3 times
Been thanked: 17 times

Re: DAF 1900/2300 ATI 4x4

Post autor: Drabek »

:he :he

Awatar użytkownika
czolgruski
Kierowca
Posty: 435
Rejestracja: 09 kwie 2021, 19:18
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: DAF 1900/2300 ATI 4x4

Post autor: czolgruski »

No i od razu widać i wiadomo o co chodzi :he

Awatar użytkownika
Maciej
Site Admin
Posty: 7774
Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
Has thanked: 57 times
Been thanked: 71 times

Re: DAF 1900/2300 ATI 4x4

Post autor: Maciej »

Tego zabraklo :he

Awatar użytkownika
misiek
Kierowca
Posty: 354
Rejestracja: 16 sty 2018, 09:31
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: DAF 1900/2300 ATI 4x4

Post autor: misiek »

Wieści z frontu. Poprawiłem mocowanie silnika. Było w osi, teraz jest przesunięte.
Resizer_16448504682031.jpg
Resizer_16448504682030.jpg
Wyfrezowałem nowy element rozdzielacza, z lepszym montażem do ramy i wymieniłem osie na nierdzewki. Kąty wałów wydają się ok.
Resizer_16448504682032.jpg
Metalowy wał który był wczesniej okazał się za krótki, wymieniłem narazie na jakiś chiński badziew, jak gdzieś odkopie to wstawie wał z traxxasa. Chyba że jednak metal?

Pojazd jeździ. Na razie do tyłu szybciej, ale to kwestia apki. Tu pytanie, jak najwygodniej ustwawić kanały, żeby później obsługiwać zabudowę w czasie jazdy?

Jutro wracam do prac nad kabiną, bo znalazłem parę baboli, które trzeba poprawić, więc będzie cięte :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Motyl
Kierowca
Posty: 586
Rejestracja: 26 gru 2011, 20:18
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Re: DAF 1900/2300 ATI 4x4

Post autor: Motyl »

Zdradź więcej technologii z formowania vacum. Jaki masz piec? Temperatura, grubość. Za którym podejściem się udało? :D

Awatar użytkownika
misiek
Kierowca
Posty: 354
Rejestracja: 16 sty 2018, 09:31
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: DAF 1900/2300 ATI 4x4

Post autor: misiek »

Motyl pisze:
14 lut 2022, 19:38
Zdradź więcej technologii z formowania vacum. Jaki masz piec? Temperatura, grubość. Za którym podejściem się udało? :D
Przód wyszedł od strzała, tylko w jednym miejscu mi pękł bo za mocno wyciałem. A technologia z partyzanta :D
Pudło ze sklejki, hips 2mm, opalarka, temperatura na dotyk i vacuum z plotera cnc, i gotowe :D

Jutro może uda mi się robić błotniki lub dach, to zrobię jakaś fotorelacje.

ODPOWIEDZ