Peterbilt 389
- TiroManiaK_2006
- Kierowca
- Posty: 1386
- Rejestracja: 08 sty 2018, 11:21
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 16 times
- Sogun
- Kierowca
- Posty: 1433
- Rejestracja: 10 wrz 2017, 07:58
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 16 times
Re: Peterbilt 389
Nie jest zbyt estetyczne, koła są jeszcze nie przykręcone tylko przymierzone. Trzeba jeszcze wykonać bębny do mocowania kół i wyregulować dolne drążki reakcyjne. Sierżanty wykonałem pełne aby były mocniejsze i tak będą pod siodłem to nie będą straszyły nieodwzorowaniem jak w zawieszeniu 1:1
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Peterbilt 389
Tak o dziwo dobrze to pracuje i niema luzu na boki. Wychył można regulować wkręcając lub wykręcając nakrętkę. Myślałem nad wykonaniem tych sierżantów z pręta 3mm wyginając go w vałkę rozklepując i wiercąc na końcach otwory, ale efekt będzie taki jak teraz a i tak będzie pod siodłem.
Re: Peterbilt 389
Dzisiaj wystrugałem nowe resory na tył, wcześniej siodło jeszcze bez mechanizmu zamykającego. Zastanawiam się tylko czy montować tą blachę pod siodłem czy zostawić odkryte.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Peterbilt 389
Sorka że post pod postem ale żona nagrała mi filmik to wstawiam.https://www.youtube.com/watch?v=EKjkJaKLML0
Re: Peterbilt 389
Ciąg dalszy prac nad olbrzymem. Szybki są jeszcze nie wklejone więc są luzne tak samo jak drzwi. W dalszej części pewne elementy będą jeszcze pryskane chromem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.