Od Redina dostałem metalowe rurki 5mmPawloosw pisze:Te białe elementy to z czego mają być i jakiej to będzie grubości? Pytam bo wygląda mi to na najsłabsze ogniwo owej konstrukcji.
Dwuosiowy flatbed
- Hauler
- Kierowca
- Posty: 2013
- Rejestracja: 26 kwie 2015, 11:38
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 13 times
Re: Dwuosiowy flatbed
- Hauler
- Kierowca
- Posty: 2013
- Rejestracja: 26 kwie 2015, 11:38
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 13 times
Re: Dwuosiowy flatbed
0,5mm ale to jest przemysłowe naprawdę mocne wytrzyma spokojnie więcej niż wydruki
- Pawloosw
- Kierowca
- Posty: 9753
- Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 10 times
Re: Dwuosiowy flatbed
No rurka z profili jest jednym z najmocniejszych (zwłaszcza na skręcanie). Ale im dłuższe dasz te rurki, tym większa dźwignia na nie działa. Ciekaw jestem efektów. Fajnie że zawiecha będzie pracować niezależnie każde koło.
Re: Dwuosiowy flatbed
to je nierdzewka jakaś lepsiejsza także twarde cholerstwo jak nie wiemPawloosw pisze:No rurka z profili jest jednym z najmocniejszych (zwłaszcza na skręcanie). Ale im dłuższe dasz te rurki, tym większa dźwignia na nie działa. Ciekaw jestem efektów. Fajnie że zawiecha będzie pracować niezależnie każde koło.
- Hauler
- Kierowca
- Posty: 2013
- Rejestracja: 26 kwie 2015, 11:38
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 13 times
Re: Dwuosiowy flatbed
No to dzisiaj podłubałem trochę przy naczepie
Jednak nie będzie podnoszonej jednej osi za dożo z tym zabawy
Jutro postaram się uruchomić pneumatykę, wykombinować jakieś lampy, przykręcić kątowniki i finito
A tu parę fotek
Jednak nie będzie podnoszonej jednej osi za dożo z tym zabawy
Jutro postaram się uruchomić pneumatykę, wykombinować jakieś lampy, przykręcić kątowniki i finito
A tu parę fotek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.