CARSON FLIEGL STONE MASTER
- Maciej
- Site Admin
- Posty: 7789
- Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 72 times
Re: CARSON FLIEGL STONE MASTER
W dolly też zmieniłem felgi na carsonowskie, żeby były takie same jak w dwóch tylnych osiach. Wymagało to też wymiany osi.
Przy okazji sporo śrub w naczepie potraktowałem klejem do gwintów: nakrętki osi, śruby od mechanizmu wywrotu itd. Rozkrecały sie od drgan. Czekam na moduł świateł i na razie będzie finał.
Teraz wygląda tak:
Kolejna sprawa - podniesienie błotników tylnych, bo te nowe opony mają większą średnicę. Przed:
Po:
Po prostu nawierciłem o kilka mm wyże nad otworami do mocowania błotników kolejne. Wiertło 2.5 mm, potem gwintownik m3.Przy okazji sporo śrub w naczepie potraktowałem klejem do gwintów: nakrętki osi, śruby od mechanizmu wywrotu itd. Rozkrecały sie od drgan. Czekam na moduł świateł i na razie będzie finał.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- TiroManiaK_2006
- Kierowca
- Posty: 1386
- Rejestracja: 08 sty 2018, 11:21
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 16 times
Re: CARSON FLIEGL STONE MASTER
Zastanawia mnie cel "agresywnego" bieżnika w oponach przyczepy/naczepy?
- Maciej
- Site Admin
- Posty: 7789
- Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 72 times
Re: CARSON FLIEGL STONE MASTER
On będzie ciągana też przez ciągnik Fendt. Taki bardziej agro wygląd. Co nie wyklucza zapięcia za ciężarówkę. Tylko moje widzimisię- żadnego głębszego celu w tym nie ma
- borek
- Traktorzysta
- Posty: 5212
- Rejestracja: 22 sty 2012, 10:28
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 47 times
Re: CARSON FLIEGL STONE MASTER
Jest, opony agro mają agresywny bieżnik aby w piasku lub trudnych warunkach polowych jak błoto itp. opona się kręciła a nie podczas „siadania” tonęła i pchała przed sobą grunt. Dodatkowo stosuje się duże średnice i szerokości żeby nacisk punktowy był mniejszy oraz siła napędu koła przyczepy ciąganej. Dla zobrazowania jak mała średnica delikatnie osiądzie w miękkim podłożu to już trafia czołową ścianą na materiał przed sobą zwiększajac opór i działa jak kotwica. Przy większej średnicy koła przy tym samym jak osiądzie jest mały kąt natarcia zanim czołowo zacznie wypychać materiał
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2022, 12:23 przez borek, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: CARSON FLIEGL STONE MASTER
To chyba nie o to chodzi, taka opona agro zaklei się chwila moment, tu bardziej chodzi o trzymanie na trawersach, tak żeby przyczepa nie poleciała w bok na przechyłach.
- Maciej
- Site Admin
- Posty: 7789
- Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 72 times
Re: CARSON FLIEGL STONE MASTER
Naczepa była chyba za mocno ciurana bo zjechał się gwint na mosiężnej nakrętce od mechanizmu wywrotu. Wióry poleciały. Na pewno nie pomaga fakt, że to gwint metryczny.
Będę musiał kupić nowe wrzeciono. Na razie naczepa wyłączona z gry
Będę musiał kupić nowe wrzeciono. Na razie naczepa wyłączona z gry
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- czolgruski
- Kierowca
- Posty: 437
- Rejestracja: 09 kwie 2021, 19:18
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 18 times
- TiroManiaK_2006
- Kierowca
- Posty: 1386
- Rejestracja: 08 sty 2018, 11:21
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 16 times
Re: CARSON FLIEGL STONE MASTER
Ale to chociaż nie cieknie....czolgruski pisze: ↑13 sie 2022, 09:51Kiepska sprawa :/ ale właśnie dlatego uważam, że hydro jest lepsze