Siłownik CTI budowa

Części do modeli, akcesoria, materiały, narzędzia itp.
Awatar użytkownika
barman_pl
Moderator
Posty: 9778
Rejestracja: 04 lip 2012, 19:24
Has thanked: 4 times
Been thanked: 8 times

Re: Siłownik CTI budowa

Post autor: barman_pl »

Dlatego są oryginalne regle od CTI które eliminują to zjawisko ;)...
Nie wiem jakim sposobem to działa, ale działa :he

Awatar użytkownika
mauy-miu
Śpioch
Posty: 5873
Rejestracja: 01 maja 2012, 22:10
Has thanked: 2 times
Been thanked: 8 times

Re: Siłownik CTI budowa

Post autor: mauy-miu »

W Ełce się zacinały, wysuwał się na tyle, że później jakby nie mógł trafić w gwint i się zacinał, aż w końcu się zaciął na dobre, przy trapezie raczej nie będzie takiej sytuacji bo łatwiej trafić w gwint...nie wiem, tak mi się wydaje, kupiłem trapez T5, pololu mam, może ktoś coś wymyśli...i zamieniłbym zwykłe łożyska na łożysko wzdłużne skoro cały ciężar ma na nich spoczywać.
A to, że się rozjeżdżają to inna kwestia, dlaego jest taurus do ładowarek np http://www.cti-modellbau.de/CTI-Hubzyli ... 8-239.html
besos

Awatar użytkownika
Sławek
Site Admin
Posty: 14530
Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
Has thanked: 15 times
Been thanked: 21 times

Re: Siłownik CTI budowa

Post autor: Sławek »

barman_pl pisze:Dlatego są oryginalne regle od CTI które eliminują to zjawisko ;)...
Nie wiem jakim sposobem to działa, ale działa :he
Otóż nie działa, zapytaj Przema i Pabla :)
Działa to tak, że trzeba dać siłowniki do oprou i jeden się zatrzymuje a drugi dojeżdża, kiepska metoda bo można spalić silnik :)

Pozdr

Awatar użytkownika
mauy-miu
Śpioch
Posty: 5873
Rejestracja: 01 maja 2012, 22:10
Has thanked: 2 times
Been thanked: 8 times

Re: Siłownik CTI budowa

Post autor: mauy-miu »

A w Ifie chyba działa...? :scratch
Wydaje mi się, że jak kipa jest na górze to odcina zasilanie, Jorgus ma Ife teraz? Bo już się pogubiłem :D
Właścicielu Ify, plis zrób foty rozłożonego siłownika :odlot
besos

p.s.
"elektrycznie sterowane elektronicznie cylinder podnoszenia: Nowy tytan jest silniejszy, szybszy, cichszy, szczuplejsze i działa precyzyjnie. Nie "ugrzęznąć" cylindra więcej! ----- Proporcjonalne wysuwać i wsuwać elektroniczny pozycję końcową ----- metalowa konstrukcja kolorowych (mosiądz) ----- ----- Łożyska kulkowe Napęd: 12mm mikro-silnik z wielostopniową przekładnią wrzeciona 2 ----- -gängige trapezowe łożyska śrubowe precyzja wrzeciona ----- ----- długość 30mm skoku napędzana 125mm (centrum / centrum oko łożysko) ----- sprężonego długości 93mm (centrum / centrum oko łożysko) ----- średnica 15mm-- --- force 6,0 kg (odcina się drogą elektroniczną przy obciążeniu 6kg) ----- prędkość 1,5 cm / s ----- Betriesspannung 12 Volt"

Awatar użytkownika
barman_pl
Moderator
Posty: 9778
Rejestracja: 04 lip 2012, 19:24
Has thanked: 4 times
Been thanked: 8 times

Re: Siłownik CTI budowa

Post autor: barman_pl »

Sławek pisze:
barman_pl pisze:Dlatego są oryginalne regle od CTI które eliminują to zjawisko ;)...
Nie wiem jakim sposobem to działa, ale działa :he
Otóż nie działa, zapytaj Przema i Pabla :)
Działa to tak, że trzeba dać siłowniki do oprou i jeden się zatrzymuje a drugi dojeżdża, kiepska metoda bo można spalić silnik :)

Pozdr
Sądziłem, że jest to lepiej przemyślane :he

Awatar użytkownika
Sławek
Site Admin
Posty: 14530
Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
Has thanked: 15 times
Been thanked: 21 times

Re: Siłownik CTI budowa

Post autor: Sławek »

mauy-miu pisze:A w Ifie chyba działa...? :scratch
Wydaje mi się, że jak kipa jest na górze to odcina zasilanie, Jorgus ma Ife teraz? Bo już się pogubiłem :D
Właścicielu Ify, plis zrób foty rozłożonego siłownika :odlot
besos

p.s.
"elektrycznie sterowane elektronicznie cylinder podnoszenia: Nowy tytan jest silniejszy, szybszy, cichszy, szczuplejsze i działa precyzyjnie. Nie "ugrzęznąć" cylindra więcej! ----- Proporcjonalne wysuwać i wsuwać elektroniczny pozycję końcową ----- metalowa konstrukcja kolorowych (mosiądz) ----- ----- Łożyska kulkowe Napęd: 12mm mikro-silnik z wielostopniową przekładnią wrzeciona 2 ----- -gängige trapezowe łożyska śrubowe precyzja wrzeciona ----- ----- długość 30mm skoku napędzana 125mm (centrum / centrum oko łożysko) ----- sprężonego długości 93mm (centrum / centrum oko łożysko) ----- średnica 15mm-- --- force 6,0 kg (odcina się drogą elektroniczną przy obciążeniu 6kg) ----- prędkość 1,5 cm / s ----- Betriesspannung 12 Volt"
Ja mam na myśli kompensację dla dwóch siłowników a nie regiel z detekcją przeciążenia, to akurat działa, Czubi robił też taki regielek :)

Pozdr

Awatar użytkownika
borek
Traktorzysta
Posty: 5212
Rejestracja: 22 sty 2012, 10:28
Has thanked: 16 times
Been thanked: 47 times

Re: Siłownik CTI budowa

Post autor: borek »

Na próbę zamówiłem kilka silników z alliexpres, Okazało się że prędkość to 600 obr. Zamówiłem wiec pololu 625. Szukałem daleko a na TME mieli 12V
kurier w 2 dni u mnie.

Awatar użytkownika
Pablo
R.I.P 1971-2018 [*]
Posty: 9679
Rejestracja: 08 sty 2012, 20:20

Re: Siłownik CTI budowa

Post autor: Pablo »

:brawa

Awatar użytkownika
Rejczel
Kierowca
Posty: 242
Rejestracja: 24 gru 2011, 15:03

Re: Siłownik CTI budowa

Post autor: Rejczel »

Troszkę odkopie temat siłowników elektrycznych CTI, gdzie one mają wbudowane wyłączniki krańcowe? No bo na chłopski rozum powinny mieć.

Awatar użytkownika
Drabek
Kierowca
Posty: 9097
Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
Has thanked: 3 times
Been thanked: 17 times

Re: Siłownik CTI budowa

Post autor: Drabek »

Rejczel pisze:
27 mar 2020, 20:29
Troszkę odkopie temat siłowników elektrycznych CTI, gdzie one mają wbudowane wyłączniki krańcowe? No bo na chłopski rozum powinny mieć.
Nie mają :brawa

ODPOWIEDZ