Dźwięk do oceny ...

Regulatory, sterowniki, serwa, pakiety itp.
Awatar użytkownika
mongrel
Kierowca
Posty: 1446
Rejestracja: 29 sty 2012, 12:27
Has thanked: 44 times
Been thanked: 6 times

Re: Dźwięk do oceny ...

Post autor: mongrel »

Sławek pisze:
09 sty 2025, 05:31
Mongrel, widze, źe wykorzystujesz nowe technologie, nie ma to jak chat gpt :D
Ja jestem zapóźniony technologicznie i nie korzystam z gpt. Nie bardzo rozumiem Sławku jak ewentualne skorzystanie z chatu gpt miało by mi pomóc i po co miałbym to robić przy pisaniu postów.

Awatar użytkownika
mongrel
Kierowca
Posty: 1446
Rejestracja: 29 sty 2012, 12:27
Has thanked: 44 times
Been thanked: 6 times

Re: Dźwięk do oceny ...

Post autor: mongrel »

kons pisze:
09 sty 2025, 01:27
mongrel pisze:
09 sty 2025, 01:03
Poogladaj sobie tutki z obróbki dźwięku to jest coś około dla dźwięku w sekundzie 74 albo 75 jednostek wstyd się przyznać że teraz tego nie pamiętam i 100 chyba ramek dla wideo.
Skoro już drążymy temat...
1. Nie rozumiem nic z tego zdania ... jakie jednostki i tutki ?
2. Rozumiem że po odsłuchaniu dźwięku silnika jaki zrobiłem czujesz po prostu niesmak :-)
1. Chodziło mi o tutoriale na yt. Standardem dla wav jest podział sekundy na 74 lub 75 jednostki, tak zwane ramki dla strumienia audio i bodaj 100 jednostek dla strumienia wideo. Powiedzmy że masz jakąś frazę i chcesz z niej wydzielić określony dźwięk. Zatrzymujesz materiał i kręcąc enkoderem przeszukujesz frazę z dokładnością jednej z siedemdziesiątej czwartej części sekundy. Pozwala to na precyzyjne ustawienie się na początku i końcu tej części materiału który chcemy wyciąć np do pętli.
2. Nie mam żadnego niesmaku itd.

ODPOWIEDZ