Moduł świateł by Sławek
- Sławek
- Site Admin
- Posty: 14533
- Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 22 times
Re: Moduł świateł by Sławek
Schemat wyprowadzeń/połączeń - moduł z buzerem.
Pozdr
Pozdr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- kubamtx
- Kierowca
- Posty: 7
- Rejestracja: 03 lip 2015, 15:37
Re: Moduł świateł by Sławek
A jak od Ciebie kupić taki moduł bo właśnie jestem na etapie zakupu modułu świateł?
Chyba że wersja freeware to sobie laminaty zamówię i wrzucę wsad:-)
Chyba że wersja freeware to sobie laminaty zamówię i wrzucę wsad:-)
- Sławek
- Site Admin
- Posty: 14533
- Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 22 times
Re: Moduł świateł by Sławek
Przyszły płytki w ostatecznej wersji, jeszcze nieco zmniejszone
Mam ich trochę na stanie
Można porobić różne wersje, koguty itp. itd.
Pozdr
Mam ich trochę na stanie
Można porobić różne wersje, koguty itp. itd.
Pozdr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Moduł świateł by Sławek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sławek
- Site Admin
- Posty: 14533
- Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 22 times
Re: Moduł świateł by Sławek
Moduł świateł LGT jako część systemu COMMAND.
Poniżej schemat montażowy wraz z wykazem podzespołów :
Opis działania modułu :
1. Zworka R - służy do zmiany kierunku działania świateł przednich i tylnych oraz wstecznych - należy założyć lub nie, w zależności od ustawień aparatury i regulatora silnika
2. Zworka Z1 - służy do włączania/wyłączania dźwięku podczas cofania, brak zworki - dźwięk wyłączony, zworka założona - dźwięk włączony
3. Zworka Z2 - służy do włączania/wyłączania dodatkowego wyjścia o dużej wydajności prądowej oznaczonego na schemacie jako HALOGENY DODATKOWE, brak zworki - wyjście HALOGENY DODATKOWE nieaktywne, zworka założona, wyjście aktywne
TYLNE - należy podłączyć 2 diody w kolorze czerwonym imitujące tylne światła pozycyjne, pełniące również funkcję świateł hamulca - po wychyleniu drążka gazu w przód i po powrocie do neutrum, diody zwiększają moc świecenia do 100% na 1s imitując światła hamulca, po czym zmniejszają ponownie moc do poziomu świateł pozycyjnych, to samo w przypadku wychylenia drążka do jazdy wstecz i powrót do neutrum
PRZEDNIE - należy podłączyć 2 diody w kolorze białym, które imitują światła mijania świecąc z obniżoną mocą. Po załączeniu sygnału z kanału AUX, światła zwieszają moc świecenia do 100% imitując światła drogowe (długie)
KIERUNKOWSKAZ - należy podłączyć 2 diody w kolorze pomarańczowym, które imitują działania kierunkowskazów. Po wychyleniu drążka skrętu w lewo od neutrum, wyjście staje się aktywne poprzez miganie.
KIERUNKOWSKAZ - należy podłączyć 2 diody w kolorze pomarańczowym, które imitują działania kierunkowskazów. Po wychyleniu drążka skrętu w prawo od neutrum, wyjście staje się aktywne poprzez miganie.
Zmianę stron w zależności od konfiguracji aparatury i układu skrętu, można zrealizować poprzez zamianę miejscami podłączenia diod do wyjść KIERUNKOWSKAZ.
HALOGENY - można podłączyć 2 diody w kolorze białym, które są załączane wejściem AUX
HALOGENY DODATKOWE - można podłączyć więcej niż 2 diody np. zestaw halogenów dachowych, Sterowanie wyjściami HALOGENY i HALOGENY DODATKOWE odbywa się za pomocą kanału z wejścia AUX, oba wyjścia pracują łącznie, można w ten sposób skonfigurować np. załączanie świateł długich i poprzez zworkę dodatkowo halogenami dachowym równocześnie, lub tylko światłami długimi.
WSTECZNE - należy podłączyć 2 diody w kolorze białym imitujące światła wsteczne. Aktywacja odbywa się gdy wychylony jest drążek do jazdy wstecz
Dodatkowe funkcjonalności :
BUZZER - specyficzny dźwięk "pikania" załączany podczas wychylenia drążka do jazdy wstecz
AWARYJNE - symulacja świateł awaryjnych w przypadku jazdy wstecz, wtedy zaczynają migać wszystkie diody podłączone do wyjść KIERUNKOWSKAZY
ERROR - w przypadku brak prawidłowego sygnału RC z odbiornika na którymkolwiek z kanałów GAZ lub SKRET, diody podłączone do wszystkich wyjść migają dopóki nie pojawi sie prawidłowy sygnał na obu kanałach, który konieczny jest do prawidłowego działania modułu
Szerszy opis innychh modułów wchodzących w skład systemu COMMAND umieszczę w nowym wątku
Pozdr
Poniżej schemat montażowy wraz z wykazem podzespołów :
Opis działania modułu :
1. Zworka R - służy do zmiany kierunku działania świateł przednich i tylnych oraz wstecznych - należy założyć lub nie, w zależności od ustawień aparatury i regulatora silnika
2. Zworka Z1 - służy do włączania/wyłączania dźwięku podczas cofania, brak zworki - dźwięk wyłączony, zworka założona - dźwięk włączony
3. Zworka Z2 - służy do włączania/wyłączania dodatkowego wyjścia o dużej wydajności prądowej oznaczonego na schemacie jako HALOGENY DODATKOWE, brak zworki - wyjście HALOGENY DODATKOWE nieaktywne, zworka założona, wyjście aktywne
TYLNE - należy podłączyć 2 diody w kolorze czerwonym imitujące tylne światła pozycyjne, pełniące również funkcję świateł hamulca - po wychyleniu drążka gazu w przód i po powrocie do neutrum, diody zwiększają moc świecenia do 100% na 1s imitując światła hamulca, po czym zmniejszają ponownie moc do poziomu świateł pozycyjnych, to samo w przypadku wychylenia drążka do jazdy wstecz i powrót do neutrum
PRZEDNIE - należy podłączyć 2 diody w kolorze białym, które imitują światła mijania świecąc z obniżoną mocą. Po załączeniu sygnału z kanału AUX, światła zwieszają moc świecenia do 100% imitując światła drogowe (długie)
KIERUNKOWSKAZ - należy podłączyć 2 diody w kolorze pomarańczowym, które imitują działania kierunkowskazów. Po wychyleniu drążka skrętu w lewo od neutrum, wyjście staje się aktywne poprzez miganie.
KIERUNKOWSKAZ - należy podłączyć 2 diody w kolorze pomarańczowym, które imitują działania kierunkowskazów. Po wychyleniu drążka skrętu w prawo od neutrum, wyjście staje się aktywne poprzez miganie.
Zmianę stron w zależności od konfiguracji aparatury i układu skrętu, można zrealizować poprzez zamianę miejscami podłączenia diod do wyjść KIERUNKOWSKAZ.
HALOGENY - można podłączyć 2 diody w kolorze białym, które są załączane wejściem AUX
HALOGENY DODATKOWE - można podłączyć więcej niż 2 diody np. zestaw halogenów dachowych, Sterowanie wyjściami HALOGENY i HALOGENY DODATKOWE odbywa się za pomocą kanału z wejścia AUX, oba wyjścia pracują łącznie, można w ten sposób skonfigurować np. załączanie świateł długich i poprzez zworkę dodatkowo halogenami dachowym równocześnie, lub tylko światłami długimi.
WSTECZNE - należy podłączyć 2 diody w kolorze białym imitujące światła wsteczne. Aktywacja odbywa się gdy wychylony jest drążek do jazdy wstecz
Dodatkowe funkcjonalności :
BUZZER - specyficzny dźwięk "pikania" załączany podczas wychylenia drążka do jazdy wstecz
AWARYJNE - symulacja świateł awaryjnych w przypadku jazdy wstecz, wtedy zaczynają migać wszystkie diody podłączone do wyjść KIERUNKOWSKAZY
ERROR - w przypadku brak prawidłowego sygnału RC z odbiornika na którymkolwiek z kanałów GAZ lub SKRET, diody podłączone do wszystkich wyjść migają dopóki nie pojawi sie prawidłowy sygnał na obu kanałach, który konieczny jest do prawidłowego działania modułu
Szerszy opis innychh modułów wchodzących w skład systemu COMMAND umieszczę w nowym wątku
Pozdr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- borek
- Traktorzysta
- Posty: 5212
- Rejestracja: 22 sty 2012, 10:28
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 47 times
Re: Moduł świateł by Sławek
No No to opanujesz cała elektrykę do trucków? To był ten pomysł na życie po 40
Re: Moduł świateł by Sławek
Sławku jak zwykle rewelacja i do tego super instrukcja (łopatologiczna), wielkie brawa dla Ciebie.