Toyota FJ 55
Regulamin forum
Uwaga !
Garaże mogą zakładać tylko posiadacze minimum jednego modelu 1:14 !!!
Uwaga !
Garaże mogą zakładać tylko posiadacze minimum jednego modelu 1:14 !!!
- Herbaciany
- Kierowca
- Posty: 1252
- Rejestracja: 29 paź 2012, 16:50
Re: Toyota FJ 55
W odpowiedzi na liczne pytania i apele tutka jak zrobić :alternator
Ten alternator to przekład swobodny będzie-byle zapełnić dziurę pod maską
Do wykonania alternatora potrzebny będzie:hips 0.25 mm,1mm,2mm i spienione 3mm.Klej to Revell kontakt a do łączenia spienionego z hipsem Humbrol cement.Papier 400-setka i niezastąpiony pilnik do paznokci albo ciul wie do czego kupiony w Rossmanie.
Najpierw z hipsu 0.25 wycinamy pasek i zwijamy go na jakiejś rurce odpowiedniej średnicy,zostawiamy na średnio nagrzanym kaloryferze. Następnie na kawałku spienionego 3mm rysujemy kółko-jedno małe ,drugie większe.Wycinamy i szlifujemy Wycinamy kwadrat- hips 1mm i coś jakby nie kwadrat -hips 2 mm. Z kaloryfera ściągamy wałek i przyklejamy kółko i to drugie. Obcinamy co niepotrzebne i szlifujemy do bólu Potem doklejamy mniejsze kółko ze spienionego. A potem to już z górki idzie.Pasek z hipsu 1mm kroimy jak makaron i doklejamy gdzie trzeba. Nakrętki też jak makaron z profilu tniemy,przyklejamy gdzie popadnie i jeszcze jakieś inne pierdoły. Składamy wszystko do "kupy" i jest alternator.Pasek jest jaki jest bo miejsca mało i idzie w podłogę
Oczywiście można lepiej , dokładniej...ale po co
Ten alternator to przekład swobodny będzie-byle zapełnić dziurę pod maską
Do wykonania alternatora potrzebny będzie:hips 0.25 mm,1mm,2mm i spienione 3mm.Klej to Revell kontakt a do łączenia spienionego z hipsem Humbrol cement.Papier 400-setka i niezastąpiony pilnik do paznokci albo ciul wie do czego kupiony w Rossmanie.
Najpierw z hipsu 0.25 wycinamy pasek i zwijamy go na jakiejś rurce odpowiedniej średnicy,zostawiamy na średnio nagrzanym kaloryferze. Następnie na kawałku spienionego 3mm rysujemy kółko-jedno małe ,drugie większe.Wycinamy i szlifujemy Wycinamy kwadrat- hips 1mm i coś jakby nie kwadrat -hips 2 mm. Z kaloryfera ściągamy wałek i przyklejamy kółko i to drugie. Obcinamy co niepotrzebne i szlifujemy do bólu Potem doklejamy mniejsze kółko ze spienionego. A potem to już z górki idzie.Pasek z hipsu 1mm kroimy jak makaron i doklejamy gdzie trzeba. Nakrętki też jak makaron z profilu tniemy,przyklejamy gdzie popadnie i jeszcze jakieś inne pierdoły. Składamy wszystko do "kupy" i jest alternator.Pasek jest jaki jest bo miejsca mało i idzie w podłogę
Oczywiście można lepiej , dokładniej...ale po co
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 03 mar 2018, 17:32 przez Herbaciany, łącznie zmieniany 1 raz.
- Herbaciany
- Kierowca
- Posty: 1252
- Rejestracja: 29 paź 2012, 16:50
Re: Toyota FJ 55
Na koniec miało być jeszcze zdjęcie końcowe
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mauy-miu
- Śpioch
- Posty: 5873
- Rejestracja: 01 maja 2012, 22:10
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
Re: Toyota FJ 55
A ja tak robię jak Ty, nawet mam taki pilnik i kleje i nożyk, matę mam trochę inną i mi nie wychodzi bo nie umiem się skupić na detalach i ogólnie nie lubię nad jedną rzeczą siedzieć za długo i szukać jak to wygląda w rzeczywistości, poza tym nie mam czasu bo nie lubię jak mnie ktoś odrywa w połowie i jak mi się kurzy ścierany hips...etc. masz jakieś inne rady, które mi pomogą być takim jak Ty z zachowaniem mojej osoby?
- Arcidiablo
- Kierowca
- Posty: 3519
- Rejestracja: 16 lut 2014, 11:41
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 5 times