Kaiser/Jeep M35A3 4x4/6x6 by Sławek
: 04 lut 2012, 16:45
Mój aktualnie na warsztacie truckowy projekt w skali 1:10 - model zawodniczy klasa Truck TP (rc-trial.pl)
Z założenia miał to być taki projekt :
Jak zwykle poruszam się w kręgu militarnym i wyszukałem sobie ciężarówkę Kaiser M35A2 4x4 Shorty - krótsza wersja znanej bardzo dobrze konstrukcji
Wygląda to tak :
Kabina jest taka sama, napęd również, rozstaw osi jest identyczny z wersją 6x6, oczywiście dotyczy tylko dwóch pierwszych osi i wynosi 129"
Co do zabudowy to planuję dwie wersje, pierwsza klasyczna - paka z plandeką z tyłu, kopia poniższej wersji :
a druga będzie przeprawowa i wyglądać będzie następująco :
Mosty - Axial
Felgi - CR-01
Opony - CK
Pióra - home made
Przekładnia - planetarna
Silnik i regiel - Novak
Rozdzielacz - home made
Rama - alu
Jednak w takcie prac powstałą nowa idea :
Pomyślałem sobie, że zrobię z tego hybrydę, czyli założenie jest takie, żeby w ciągu 10 min móc konwertować go do następujących wersji :
1. 4x4 przeprawowy
2. 4x4 standard
3. 6x6 przeprawowy
4. 6x6 standard
Aby mieć możliwość szybkiego dostosowywania się do potrzeb np. startu w zawodach lub do lansu
Tak było dotychczas :
No i ciąg dalszy wgląda następująco :
Pozdr
Z założenia miał to być taki projekt :
Jak zwykle poruszam się w kręgu militarnym i wyszukałem sobie ciężarówkę Kaiser M35A2 4x4 Shorty - krótsza wersja znanej bardzo dobrze konstrukcji
Wygląda to tak :
Kabina jest taka sama, napęd również, rozstaw osi jest identyczny z wersją 6x6, oczywiście dotyczy tylko dwóch pierwszych osi i wynosi 129"
Co do zabudowy to planuję dwie wersje, pierwsza klasyczna - paka z plandeką z tyłu, kopia poniższej wersji :
a druga będzie przeprawowa i wyglądać będzie następująco :
Mosty - Axial
Felgi - CR-01
Opony - CK
Pióra - home made
Przekładnia - planetarna
Silnik i regiel - Novak
Rozdzielacz - home made
Rama - alu
Jednak w takcie prac powstałą nowa idea :
Pomyślałem sobie, że zrobię z tego hybrydę, czyli założenie jest takie, żeby w ciągu 10 min móc konwertować go do następujących wersji :
1. 4x4 przeprawowy
2. 4x4 standard
3. 6x6 przeprawowy
4. 6x6 standard
Aby mieć możliwość szybkiego dostosowywania się do potrzeb np. startu w zawodach lub do lansu
Tak było dotychczas :
No i ciąg dalszy wgląda następująco :
Pozdr