Star 266
Regulamin forum
Uwaga !
Garaże mogą zakładać tylko posiadacze minimum jednego modelu 1:14 !!!
Uwaga !
Garaże mogą zakładać tylko posiadacze minimum jednego modelu 1:14 !!!
- Adamo
- Kierowca
- Posty: 107
- Rejestracja: 27 gru 2011, 20:10
Re: Star 266
Ciemny dość Ci Pawełku wyszedł ale jak byś wpadł na zawody to mogli byśmy z bliska oblukać
Re: Star 266
Od dawna zamierzałem Starowi dorzucić blokady mechanizmów różnicowych na tyle ale zawsze cos innego wypadało.
W końcu zabrałem się za robotę.
Na razie pierwszy most. Tak wygląda blokada:
A tak wygląda złożony z blokadą.
Musze jeszcze do niego zamontować serwo sterujące popychaczem blokady.
Drugi most zamierzam analogicznie przerobić
W końcu zabrałem się za robotę.
Na razie pierwszy most. Tak wygląda blokada:
A tak wygląda złożony z blokadą.
Musze jeszcze do niego zamontować serwo sterujące popychaczem blokady.
Drugi most zamierzam analogicznie przerobić
Re: Star 266
Barman patent jest stary jak świat. Jeszcze na rc trialu najpierw był ( i jest do tej pory) założony w Toyocie, później był w Zile 157 (teraz tez z Ziła są w Kirovcu).
Może uda mi sie dzisiaj przetestować w terenie.
Może uda mi sie dzisiaj przetestować w terenie.
Re: Star 266
Barman mówisz i masz....
Krótki filmik z testów "warsztatowych" i terenowych
Pozdrowionka
Krótki filmik z testów "warsztatowych" i terenowych
Pozdrowionka
Re: Star 266
Nic się tutaj nie działo to muszę nadrobić zaległości.
Star dostał skrzynię redukcyjną (bieg normalny i bieg terenowy )
a tak od spodu wygląda:
Po ostatnich jazdach zmuszony już byłem do podjęcia modernizacji tylnego zawieszenia.
Do tej pory tylne zawieszenie składało sie z imitacji PMMA resoru piórowego zakończonego rod-endami.
To pozwalało na w miarę sprawną pracę zawieszenia ale nie do końca.
Postanowiłem troszkę je przebudować.
Zamontowałem dodatkowa oś obrotu całego tylnego zawieszenia(prostopadłą do jazdy)
I teraz jestem zadowolony z rezultatów.
Filmik poniżej prezentuje co miałem na myśli i jak to działa.
Oczywiście powiecie że to nie ma znaczenia jak są zablokowane tylne mosty.I macie rację.
Jednak ja nie lubię jazdy ze zblokowanymi mostami i dlatego muszę kombinować z zawieszeniem żeby pomagało w jeździe.
W budowlanym Kamazie 5511 zawieszenie już też przerobiłem i póki co jestem zadowolony z efektów.
Pozdrawiam
Star dostał skrzynię redukcyjną (bieg normalny i bieg terenowy )
a tak od spodu wygląda:
Po ostatnich jazdach zmuszony już byłem do podjęcia modernizacji tylnego zawieszenia.
Do tej pory tylne zawieszenie składało sie z imitacji PMMA resoru piórowego zakończonego rod-endami.
To pozwalało na w miarę sprawną pracę zawieszenia ale nie do końca.
Postanowiłem troszkę je przebudować.
Zamontowałem dodatkowa oś obrotu całego tylnego zawieszenia(prostopadłą do jazdy)
I teraz jestem zadowolony z rezultatów.
Filmik poniżej prezentuje co miałem na myśli i jak to działa.
Oczywiście powiecie że to nie ma znaczenia jak są zablokowane tylne mosty.I macie rację.
Jednak ja nie lubię jazdy ze zblokowanymi mostami i dlatego muszę kombinować z zawieszeniem żeby pomagało w jeździe.
W budowlanym Kamazie 5511 zawieszenie już też przerobiłem i póki co jestem zadowolony z efektów.
Pozdrawiam