KOMATSU WA480 MT-Model
- Pawloosw
- Kierowca
- Posty: 9690
- Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 8 times
Re: KOMATSU WA480 MT-Model
Zgaduje, ze wydajnosc a tym samym apetyt na olej pompy byla za duza w stosunku do ilosci oleju jaki mogl sie przecisnac przez jeden wezyk, stad pomysl o dwojniku i zwiekszeniu przepustowosci ukladu dwukrownie.
Re: KOMATSU WA480 MT-Model
Pompa jest przystosowana do montowania od razu za zbiornikiem. Niestety ale w tym modelu nie jest to możliwe.
Na jednym wężu powstawało zbyt duże podciśnienie i pompa zasysała olej przez wspomniany simmering.
Po rozmowie Martinem udało się znaleźć rozwiązanie. Polega ono na podłączeniu 2 węża ssącego do pompy, po tym zabiegu zniknął problem zapowietrzenia się układu.
Na jednym wężu powstawało zbyt duże podciśnienie i pompa zasysała olej przez wspomniany simmering.
Po rozmowie Martinem udało się znaleźć rozwiązanie. Polega ono na podłączeniu 2 węża ssącego do pompy, po tym zabiegu zniknął problem zapowietrzenia się układu.
Re: KOMATSU WA480 MT-Model
Jeszcze dodam od Siebie małą wzmiankę o pilocie.
Jest on na systemie ETHOS, posiada on bardzo rozbudowany system konfigurowania kanałów, krzywych itp
Dzięki niemu udało Mi się stworzyć osobista krzywa w raz z martwym punktem dla każdego z zaworów.
https://youtu.be/HroClj1FYW0
Dodatkowo ma on też możliwość wgrywania skryptów LUA, o to jeden z owych przykładów.
Moze mieć on na przykład zastosowanie do komunikacji z modułem od Beier
Jest on na systemie ETHOS, posiada on bardzo rozbudowany system konfigurowania kanałów, krzywych itp
Dzięki niemu udało Mi się stworzyć osobista krzywa w raz z martwym punktem dla każdego z zaworów.
https://youtu.be/HroClj1FYW0
Dodatkowo ma on też możliwość wgrywania skryptów LUA, o to jeden z owych przykładów.
Moze mieć on na przykład zastosowanie do komunikacji z modułem od Beier
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- wajha1983
- Kierowca
- Posty: 4826
- Rejestracja: 10 lis 2013, 16:21
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 9 times
Re: KOMATSU WA480 MT-Model
Ogolnie jest tak ze pompa zasysa olej grawitacyjnie, czyli w praktyce lepiej bylobu gdyby wyjscie ze zbiornik bylo wyzej niz pompa, a kolejna rzecz ze pompa tworzy pod ciśnienie w przewodzie laczacym pompe ze zbiornikiem. Jesli przeplyw jest zbyt mały olej bedzie sie pienil, wyjscie jest tak jak ty zrobiles i dobrze by było żeby w zbiorniku rozwiercic kruciec lub zamontowac wiekszy lub mozna tez zastosowac wężyk o jeszcze większym przekroju oczywiście razem z krucciami które dzialaj jak dławiki.
w garazu :
Laweta MB sprinter http://rctruck.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=1109
Naczepa container http://rctruck.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=1140&p=31512#p31512
MB sprinter van http://rctruck.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=1157
HDS http://rctruck.pl/forum/viewtopic.php?f=18&t=1305
Scania Lele http://rctruck.pl/forum/viewtopic.php?f=18&t=1343
Laweta MB sprinter http://rctruck.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=1109
Naczepa container http://rctruck.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=1140&p=31512#p31512
MB sprinter van http://rctruck.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=1157
HDS http://rctruck.pl/forum/viewtopic.php?f=18&t=1305
Scania Lele http://rctruck.pl/forum/viewtopic.php?f=18&t=1343