Ładowarka JCB 427

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Łukasz_G
Kierowca
Posty: 2021
Rejestracja: 26 lut 2012, 13:54
Been thanked: 1 time

Re: Ładowarka JCB 427

Post autor: Łukasz_G »

W temacie ładowarki BRUDERa pisałeś, że w siłownikach elektro własnej produkcji masz problem z ich równoległą pracą. Poradziłeś sobie z tym w JCB ?

Pawel

Re: Ładowarka JCB 427

Post autor: Pawel »

Niestety nie.
Dlatego jest tylko jeden siłownik a drugi to atrapa.
Taki sam układ mam zastosowany w Volvo A25 i spychaczu DT9. Tylko jeden pracuje a drugi to atrapa.
Nie wiem z czego to wynikało czy z niedokładności wykonania czy braku zastosowania regulatorów takich jak w CTI.
Jak na razie tylko para siłowników i regulator z CTI się sprawdzał.

:england

Awatar użytkownika
Sławek
Site Admin
Posty: 14533
Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
Has thanked: 15 times
Been thanked: 22 times

Re: Ładowarka JCB 427

Post autor: Sławek »

Regulatory tu nic nie mają do rzeczy bo siłowniki są podpinane równolegle do jednego regulatora. To problem jakości silników. Ja używam Pololu i nie mam problemów z równoległą pracą, patrz wysuwane sekcje ramienia w Terex :)

Awatar użytkownika
Drabek
Kierowca
Posty: 9099
Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
Has thanked: 3 times
Been thanked: 17 times

Re: Ładowarka JCB 427

Post autor: Drabek »

Paweł ja tak miałem z podporami na serwach w naczepie ale jakoś wyszło ze wysuwają się równo ;)

Pawel

Re: Ładowarka JCB 427

Post autor: Pawel »

Ja też używam Pololu i naprawdę duże były różnice.
Widać jakość wykonania decyduje w takim układzie o równoległości wysuwania. Chociaż z drugiej strony to za bardzo nie ma gdzie sknocić takiego siłownika.
Dlatego po walce w Volvo z tymi siłownikami poddałem się i nie wkładam "mojej" produkcji do pracy równoległej.

Jak się poprawi w "gospodarce" to i tak górne siłowniki będą wymienione na CTI

:england

Awatar użytkownika
Sławek
Site Admin
Posty: 14533
Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
Has thanked: 15 times
Been thanked: 22 times

Re: Ładowarka JCB 427

Post autor: Sławek »

Bo tajemnica tkwi w śrubach, w cti są m5 o skoku 0,8 ale gwint tzw. precyzyjny, jak dasz zwykłą szpilkę ocynkowaną to niestety przy dłuższych odcinkach są różnice w skoku. Pisałem niedawno, że porównałem gwinty szpilek M3, zwykłej ocynkowanej i z nierdzewki, jakościowa przepaść jeżeli chodzi o gwint i sztywność :)

Pawel

Re: Ładowarka JCB 427

Post autor: Pawel »

A widzisz. Tego nie brałem pod uwagę..... jeśli tak jest jak mówisz to by wyjaśniało temat.
Naprawdę jest aż taka różnica w wykonaniu gwintów M3?

:england

Awatar użytkownika
Drabek
Kierowca
Posty: 9099
Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
Has thanked: 3 times
Been thanked: 17 times

Re: Ładowarka JCB 427

Post autor: Drabek »

Tak. Zwykłe M3 są kiepsko wykonane.
Z nierdzewki wygląda to lepiej ;)

Pawel

Re: Ładowarka JCB 427

Post autor: Pawel »

"Psiknąłem" sobie ładowarkę żeby wyglądała jakoś a nie tak na biało...
Teraz przynajmniej ja widać:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Chyba spróbuje raz jeszcze z tymi siłownikami tym razem zastosuje pręt M3 z nierdzewki zobaczymy czy będzie jakaś różnica

:england

Awatar użytkownika
Sławek
Site Admin
Posty: 14533
Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
Has thanked: 15 times
Been thanked: 22 times

Re: Ładowarka JCB 427

Post autor: Sławek »

Jak masz możliwość to daj M5x0,8 :)

ODPOWIEDZ