Caterpillar 966H
- Sławek
- Site Admin
- Posty: 14533
- Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 22 times
Re: Caterpillar 966H
Pawloosw, na miłość boską, przecież napisał
Czytaj, a nie tylko oglądaj obrazki
Czytaj, a nie tylko oglądaj obrazki
- Pawloosw
- Kierowca
- Posty: 9753
- Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 10 times
Re: Caterpillar 966H
Czytałem, i wiem że to jest ta z rc4wd, tak mi się tylko przypomniało że jak kiedyś ją oglądałem na wspomnianym serwisie kosztowała od groma forsy.
Czepialski...
Czepialski...
Re: Caterpillar 966H
TAAAAA TAAAAA .....Pawloosw pisze:Czytałem, i wiem że to jest ta z rc4wd, tak mi się tylko przypomniało że jak kiedyś ją oglądałem na wspomnianym serwisie kosztowała od groma forsy.
Czepialski...
Też mam na nią chrapkę
MACK gratki......
- Mack
- Kierowca
- Posty: 226
- Rejestracja: 15 maja 2012, 20:46
Re: Caterpillar 966H
Bateria którą dali jako bonus jest od ich koparki i nie wchodzi do ładowarki.
Link do you tube jak ktoś to przerobił:
http://youtu.be/sBnKbfavp94" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja zrobiłem trochę inaczej.
Maszyna ma dwa biegi (1:4 i 1:16).Na wolnym biegu włącza także blokadę mostów.
Dołożyłem dodatkowe servo żeby to rozdzielić i przy podłączaniu zrobiłem chyba jakieś zwarcie.
Odbiornik przestał działać.Akurat wymieniam radio.
Mam do wyboru trzy.Tactic,Graupner i Spektrum.Wybrałem Tactic TTX850.
Musiałem przerobić joystic bo nie ma pozycji neutralnej gazu na środku tylko na dole.
Do samolotu nie potrzeba jazdy do tyłu.
W Spektrum i Graupner nie trzeba robić żadnych przeróbek tylko można wyregulować (jest fabrycznie przygotowane)
Ale Spektrum odbiorniki są drogie a Graupner z 12+6 kanałów (dwa odbiorniki) raczej będzie lepszy do koparki.
Link do you tube jak ktoś to przerobił:
http://youtu.be/sBnKbfavp94" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja zrobiłem trochę inaczej.
Maszyna ma dwa biegi (1:4 i 1:16).Na wolnym biegu włącza także blokadę mostów.
Dołożyłem dodatkowe servo żeby to rozdzielić i przy podłączaniu zrobiłem chyba jakieś zwarcie.
Odbiornik przestał działać.Akurat wymieniam radio.
Mam do wyboru trzy.Tactic,Graupner i Spektrum.Wybrałem Tactic TTX850.
Musiałem przerobić joystic bo nie ma pozycji neutralnej gazu na środku tylko na dole.
Do samolotu nie potrzeba jazdy do tyłu.
W Spektrum i Graupner nie trzeba robić żadnych przeróbek tylko można wyregulować (jest fabrycznie przygotowane)
Ale Spektrum odbiorniki są drogie a Graupner z 12+6 kanałów (dwa odbiorniki) raczej będzie lepszy do koparki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Caterpillar 966H
Mack pisze:...
Maszyna ma dwa biegi (1:4 i 1:16).Na wolnym biegu włącza także blokadę mostów.
Mack czy blokada mostów jest połączona tylko z 1 biegiem??? Czy ona jest do dyspozycji niezależnie od włączonego biegu?
Jeśli tylko przy 1 biegu to jest to połączone jakoś mechanicznie?
Pozdrawiam
- Mack
- Kierowca
- Posty: 226
- Rejestracja: 15 maja 2012, 20:46
Re: Caterpillar 966H
Rozdzieliłem blokadę mostów i zmianę biegów na dwa osobne serva i kanały.
Teraz mogę zmieniać biegi i blokować mosty niezależnie.
Zmieniłem też płytkę pod baterię i elektronikę na aluminiową.
Oryginalna jest 4mm za wąska plus boki ma zagięte co odbiera dalsze 2mm.
Kierowniczka pojazdu też jest gotowa do pracy.
Teraz mogę zmieniać biegi i blokować mosty niezależnie.
Zmieniłem też płytkę pod baterię i elektronikę na aluminiową.
Oryginalna jest 4mm za wąska plus boki ma zagięte co odbiera dalsze 2mm.
Kierowniczka pojazdu też jest gotowa do pracy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Caterpillar 966H
OK dzięki.
Myślałem ,że bieg wolny i blokada mostów są ze sobą połączone "na sztywno"
Pozdrawiam
Maszyna super..
Myślałem ,że bieg wolny i blokada mostów są ze sobą połączone "na sztywno"
Pozdrawiam
Maszyna super..