Działam doktorze, ale okazuje się, że wychodzą nieprzewidziane problemy.glowa1986 pisze:No i super, słowo się rzekło kobyłka u płotu. Działaj Pan
Obie przekładnie napędu mają wyłamane po jednym zębie w zębatce - wszystko pstryka i przeskakuje. Kwestia czasu jak się połamią kolejne i zablokują zębatkę na amen.
Dodatkowo silnik przekładni od obrotu miał przygiętą jedną blaszkę, a jak ją odgiąłem to w środku coś się pokruszyło (szczotki?) i leci dymek. Też tego nie można tak zostawić. Zobaczcie na filmie:
Tak więc muszę zamówić i przekładnie napędu:
http://www.rcbrmin.com/index.php?main_p ... cts_id=799
i przy okazji przekładnię obrotu:
http://www.rcbrmin.com/index.php?main_p ... cts_id=662
Wczoraj zamówiłem 30 łożysk z flanszą do usztywnienia konstrukcji.
Dodatkowo idą do mnie nowe sprężyny naciągu gąsienic: Rozebrałem też obrotnicę i oczyściłem ze starego smaru. Wyglądał jak tawot. Ja dam smar grafitowy.