New story Cat 339DL koparka rcbrmin
- glowa1986
- Kierowca
- Posty: 638
- Rejestracja: 14 maja 2015, 12:50
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Re: New story Cat 339DL koparka rcbrmin
Przestudiowałeś schemat premaconu? Chyba nie, od strony pompy wejście A1 wyjście B1 na zawór regulacyjny B2 zaślepiasz a A2 na filtr i dalej zbiornik. Gdzie jest A1 A2 zobaczysz na schemacie widać po mocowaniu serwa panie mecenasie.
- Denis
- Kierowca
- Posty: 4029
- Rejestracja: 18 lip 2013, 09:46
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Re: New story Cat 339DL koparka rcbrmin
Tu masz instrukcję
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Maciej
- Site Admin
- Posty: 7789
- Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 72 times
Re: New story Cat 339DL koparka rcbrmin
Na brmin tak każą te zawór montować - na trójniku:
Na premaconie - po prostu przelot. Sam już nie wiem.
Na premaconie - po prostu przelot. Sam już nie wiem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Denis
- Kierowca
- Posty: 4029
- Rejestracja: 18 lip 2013, 09:46
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Re: New story Cat 339DL koparka rcbrmin
Ten z Brima to nie premacon podłącz według instrukcji co dałem i będzie działać też tak swój podłączyłem
- Pawloosw
- Kierowca
- Posty: 9753
- Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 10 times
Re: New story Cat 339DL koparka rcbrmin
Jak uszczelnialem tego brimowego Pablosiowi to z tego co kojarze konstrukcyjnie nie bylo roznicy ktora to strona. Ale jak koledzy wspominaja, to nie brim tylko premacon wiec pomimo faktu ze z zewn wyglada to podobnie konstrukcyjnie moga sie wewn roznic.
- Maciej
- Site Admin
- Posty: 7789
- Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 72 times
Re: New story Cat 339DL koparka rcbrmin
Podłączenie zrobiłem jak w instrukcji Premaconu - wlot i wylot na przeciw siebie
Stan prac na dziś:
Stara pokrywa dolna podwozia była spękana, a do tego zrobiona z białego hipsu. Zmieniłem na czarny. Obrotnica po wyczyszczeniu syfu: Nałożony smar grafitowy: Wymiana sprężyn naciągu gąsienic na nowe mocniejsze: Różnica między króccami do węza 6/4 mm i 4/2 mm: Początki układania wszystkiego na nowo. Niestety w tej koparce nie da rady zdjąć oprócz górnej pokrywy też boków: Zacząłem rozwiercać otwory i wpuszczać łożyska z flanszą (kołnierzowe): To co widać wszystko na przewodzie 6/4: Czekam na graty z brmin, żeby dobrać długość przewodów do silników i ruszyć z elektryką.
Stan prac na dziś:
Stara pokrywa dolna podwozia była spękana, a do tego zrobiona z białego hipsu. Zmieniłem na czarny. Obrotnica po wyczyszczeniu syfu: Nałożony smar grafitowy: Wymiana sprężyn naciągu gąsienic na nowe mocniejsze: Różnica między króccami do węza 6/4 mm i 4/2 mm: Początki układania wszystkiego na nowo. Niestety w tej koparce nie da rady zdjąć oprócz górnej pokrywy też boków: Zacząłem rozwiercać otwory i wpuszczać łożyska z flanszą (kołnierzowe): To co widać wszystko na przewodzie 6/4: Czekam na graty z brmin, żeby dobrać długość przewodów do silników i ruszyć z elektryką.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Pawloosw
- Kierowca
- Posty: 9753
- Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 10 times
Re: New story Cat 339DL koparka rcbrmin
Zuch chłopak... a smiali sie ze mnie koledzy jak mowilem, ze Mecenas wyjdzie na ludzi kiedys.
Skad Ty bierzesz na to wszystko czas „Zią”?
Skad Ty bierzesz na to wszystko czas „Zią”?