Strona 6 z 9

Re: Volvo ew 230c

: 30 sty 2019, 18:18
autor: Baggerlader


tak to wygląda w ruchu tylko że mam 3 sekcje rozdzielacza i siłownik łamania ramienia narazie odpoczywa :he

Re: Volvo ew 230c

: 30 sty 2019, 18:38
autor: borek
Podoba mi sie

Re: Volvo ew 230c

: 30 sty 2019, 18:51
autor: Sławek
Łamane ramię to super sprawa, zawsze marzyłem o takim :)
Elegancko działa :brawo
Jakie masz hydro ?

Pozdr

Re: Volvo ew 230c

: 30 sty 2019, 18:53
autor: griszaa
Sławek pisze:Łamane ramię to super sprawa, zawsze marzyłem o takim :)
Elegancko działa :brawo
Jakie masz hydro ?

Pozdr
Z tego co pamiętam to miałeś nawet taką robić .... Może jednak zostaniesz i spełnisz to marzenie... yooo

Re: Volvo ew 230c

: 30 sty 2019, 18:59
autor: Baggerlader
Pompa Kamaza i rozdzielacz magom przyzwoicie chodzi to. Czytałem różne opinie nt. Manolo mi narazie pasuje jak się odpowiednio ustawi wychylenia serw to można uzyskać jakąś precyzję w ruchach. Ciekaw jestem rozdzielaczy junga widziałem że koledzy niektórzy maja

Re: Volvo ew 230c

: 30 sty 2019, 19:50
autor: Denis
Baggerlader pisze:Pompa Kamaza i rozdzielacz magom przyzwoicie chodzi to. Czytałem różne opinie nt. Manolo mi narazie pasuje jak się odpowiednio ustawi wychylenia serw to można uzyskać jakąś precyzję w ruchach. Ciekaw jestem rozdzielaczy junga widziałem że koledzy niektórzy maja
Manolo niestety ale działa zero jedynkowo. Co do premacona no to w połaczeniu z serwami hitec tymi co zaleca producent to trzeba przyznać każde lekkie wychylenie drążka daje jakąś reakcje na hydraulikę

Re: Volvo ew 230c

: 30 sty 2019, 21:30
autor: Baggerlader
Jak wygląda czułość podczas włączonych dwóch sekcji?siłowniki się wysuwaja proporcjonalnie do wychylenie drążków? Masz pompę junga też?

Re: Volvo ew 230c

: 30 sty 2019, 21:53
autor: Denis
Nie mam żadnego filmu ale na trymerach trzeba mieć dobrze zero ustawione bo ramię się rusza bynajmniej u mnie tak jest. Nie mam pompy junga ma ta duża z brima

Re: Volvo ew 230c

: 31 sty 2019, 01:24
autor: barman_pl
Wreszcie jakiś updejt :ok

Re: Volvo ew 230c

: 31 sty 2019, 12:33
autor: Pawloosw
Skrecane na gwint silowniki zdaja spokojnie egzamin. Probny jaki zrobilem do chwytaka na rurce srednicy zewn 8mm przeszedl proby bez problemowo. Ztym ze robilem go na uszczelenieniu typu u gdzie tloczysko opieralo sie w max polozeniu o uszczelnienie. Mam w glowie jak to zrobic niwelujac ten problem ale juz nie na gwincie.