Ten duży co był wcześniej miał 800kV i 890W . Kręcił zajebiście. Ale żarł prąd jak głupi
EA-17K KAMAZ
- Drabek
- Kierowca
- Posty: 9097
- Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 17 times
Re: EA-17K KAMAZ
- Drabek
- Kierowca
- Posty: 9097
- Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 17 times
Re: EA-17K KAMAZ
Pompa ogarnięta. Wymieniony rozdzielacz i dałem przekładnię modelcrafta 1:30 + silnik 2700kV 3S
Jeszcze kilka drobnostek została.
Doszło kilka detali.'
I krótki filmik z kopania. A raczej testów
Jeszcze kilka drobnostek została.
Doszło kilka detali.'
I krótki filmik z kopania. A raczej testów
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Arcidiablo
- Kierowca
- Posty: 3519
- Rejestracja: 16 lut 2014, 11:41
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 5 times
- Tomek
- Moderator
- Posty: 1923
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:00
- popiur
- Kierowca
- Posty: 843
- Rejestracja: 05 sty 2016, 20:35
Re: EA-17K KAMAZ
Drabek! A po Jakiemu nie dałeś bliźniaków na tył? Kasy brakło, czy coś z projektem kolidiwało? Nie ukrywam, że podwójne OPONY, moim oczywiście skromnym zdaniem, wyglądały by, bardziej "rasalowo"
- Drabek
- Kierowca
- Posty: 9097
- Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 17 times
Re: EA-17K KAMAZ
Bo w oryginale też jest na pojedynczych z tyłu. Zerknij na fotkę w pierwszym poście.