Frezowanie

Ja zrobić ..., poradniki, kruczki, sztuczki, itp. ...
Awatar użytkownika
aniol310
Kierowca
Posty: 1058
Rejestracja: 6 kwie 2012, o 20:23
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Frezowanie

Postautor: aniol310 » 7 cze 2018, o 09:23

śruby kulowe, wrzeciono KRES. Na innych frezach było i jest OK. Ale na razie frez 4mm 3p, 6mm 4p, 4mm 4p. Na 3mm p2 do puki go nie złamałem było ok ale dałem posuw 500mm i się nie wyrobił.
Awatar użytkownika
barman_pl
Moderator
Posty: 9320
Rejestracja: 4 lip 2012, o 19:24
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 143 razy

Re: Frezowanie

Postautor: barman_pl » 7 cze 2018, o 09:26

To nie wiem... u mnie na szufladowych działają oki ;)
Awatar użytkownika
aniol310
Kierowca
Posty: 1058
Rejestracja: 6 kwie 2012, o 20:23
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Frezowanie

Postautor: aniol310 » 7 cze 2018, o 09:50

Nie wiem czy te dodatkowe oznaczenia i kształt spirali nie mają znaczenia. Ten frez na 12mm ma 1 zwój
Awatar użytkownika
aniol310
Kierowca
Posty: 1058
Rejestracja: 6 kwie 2012, o 20:23
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Frezowanie

Postautor: aniol310 » 15 lip 2018, o 21:25

nie wiem czym to jest spowodowane ale materiał się bardzo grzeje i wiór się stapia z materiałem.
Awatar użytkownika
Denis
Kierowca
Posty: 3131
Rejestracja: 18 lip 2013, o 09:46
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 53 razy

Re: Frezowanie

Postautor: Denis » 16 lip 2018, o 08:16

A jakim frezem frezujesz i czy stosujesz chłodzenie?
Awatar użytkownika
aniol310
Kierowca
Posty: 1058
Rejestracja: 6 kwie 2012, o 20:23
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Frezowanie

Postautor: aniol310 » 16 lip 2018, o 08:53

Frez 2 piórowy, mgła denaturowa
Ostatnio zmieniony 16 lip 2018, o 09:19 przez Maciej, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ort
Awatar użytkownika
Denis
Kierowca
Posty: 3131
Rejestracja: 18 lip 2013, o 09:46
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 53 razy

Re: Frezowanie

Postautor: Denis » 16 lip 2018, o 21:47

Do aluminium stosuj jedno ostrzowy ja tylko i wyłącznie takim frezuje aluminium polecił mi to Tomek i mogę polecić to dalej jak dotąd wszystkie 2 ostrzowe polamalem a jedno ostrzowy stosuje już kupę czasu.
W aluminium frezy muszą mieć bardzo duży kąt w rowku wiórowym inaczej się zakleja i najlepiej jak frez jest węglik czyli VHM
Ostatnio zmieniony 16 lip 2018, o 21:58 przez Maciej, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ort
Awatar użytkownika
aniol310
Kierowca
Posty: 1058
Rejestracja: 6 kwie 2012, o 20:23
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Frezowanie

Postautor: aniol310 » 21 lip 2018, o 20:56

Awatar użytkownika
barman_pl
Moderator
Posty: 9320
Rejestracja: 4 lip 2012, o 19:24
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 143 razy

Re: Frezowanie

Postautor: barman_pl » 21 lip 2018, o 22:39

Nie wiem czemu takie drogie wybierasz... Używam od zawsze tych i zero problemów ;)
https://allegro.pl/frez-frezy-dwupiorow ... 37268.html
Awatar użytkownika
Denis
Kierowca
Posty: 3131
Rejestracja: 18 lip 2013, o 09:46
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 53 razy

Re: Frezowanie

Postautor: Denis » 21 lip 2018, o 23:36

Użyj jedno ostrzowego i twoje problemy miną. Ja do takiej mocniejsze jazdy zakładam 4mm biorę po 1mm i posuwy koło 300mm

Wróć do „Poradniki, tutoriale, FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość