Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
- Stepien
- Kierowca
- Posty: 636
- Rejestracja: 12 wrz 2014, 20:56
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
to dla Drabka skrzynia Tamyia + rozdzielacz Tamyia Silnik standard wierz mi na słowo jeździ 22kg na pace
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Hauler
- Kierowca
- Posty: 2013
- Rejestracja: 26 kwie 2015, 11:38
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 13 times
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
szalejesz za niedługo będziesz przerabial skrzynie taśmowo
- Stepien
- Kierowca
- Posty: 636
- Rejestracja: 12 wrz 2014, 20:56
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
jeśli dasz swoją też ja przerobię na co zechceszKnightHauler pisze: szalejesz za niedługo będziesz przerabial skrzynie taśmowo
- Hauler
- Kierowca
- Posty: 2013
- Rejestracja: 26 kwie 2015, 11:38
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 13 times
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
Jak na razie nie potrzebuje przeróbkiStepien pisze:jeśli dasz swoją też ja przerobię na co zechceszKnightHauler pisze: szalejesz za niedługo będziesz przerabial skrzynie taśmowo
Ale jak coś to napewno zgłoszę się
- Sławek
- Site Admin
- Posty: 14533
- Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 22 times
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
Rozwiązanie z drugą skrzynią ma sens do napędu np. kipy z silnika głównego, bez dodatkowej przekładni wtedy druga przekładnia robi jako disconnect tj. odcina napęd mostów a załącza napęd kipy
- Stepien
- Kierowca
- Posty: 636
- Rejestracja: 12 wrz 2014, 20:56
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
tylko jest jeden problem nie rozwiązałem jeszcze odłączania napędu więc jazda i podnoszenie?Sławek pisze:Rozwiązanie z drugą skrzynią ma sens do napędu np. kipy z silnika głównego, bez dodatkowej przekładni wtedy druga przekładnia robi jako disconnect tj. odcina napęd mostów a załącza napęd kipy
- Stepien
- Kierowca
- Posty: 636
- Rejestracja: 12 wrz 2014, 20:56
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
takie narzędzia potrzebne do przerobienia skrzyń Tamyia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sławek
- Site Admin
- Posty: 14533
- Rejestracja: 21 gru 2011, 22:12
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 22 times
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
Co to dla ciebieStepien pisze:tylko jest jeden problem nie rozwiązałem jeszcze odłączania napędu więc jazda i podnoszenie?Sławek pisze:Rozwiązanie z drugą skrzynią ma sens do napędu np. kipy z silnika głównego, bez dodatkowej przekładni wtedy druga przekładnia robi jako disconnect tj. odcina napęd mostów a załącza napęd kipy
- Stepien
- Kierowca
- Posty: 636
- Rejestracja: 12 wrz 2014, 20:56
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
mogę jeszcze pomyśleć ale nie wiem czy mi alkoholu starczy na tych projektach 6 l poszło vudySławek pisze:Co to dla ciebieStepien pisze:tylko jest jeden problem nie rozwiązałem jeszcze odłączania napędu więc jazda i podnoszenie?Sławek pisze:Rozwiązanie z drugą skrzynią ma sens do napędu np. kipy z silnika głównego, bez dodatkowej przekładni wtedy druga przekładnia robi jako disconnect tj. odcina napęd mostów a załącza napęd kipy
- Maciek
- Moderator
- Posty: 3940
- Rejestracja: 07 sty 2012, 21:21
Re: Konwersja skrzyni Tamiya 6x4 -> 6x6 lub 4x2 -> 4x4
Po takiej ilości cukru sądzę że to nie problem sobie zrobić wersję 1410Stepien pisze:mogę jeszcze pomyśleć ale nie wiem czy mi alkoholu starczy