Strona 7 z 11

Re: MB sprinter van

: 27 sty 2014, 23:31
autor: barman_pl
Fifti - jak to przyblokuje to praktycznie wcale skrętu nie będzie miał ;)
wajcha - za ostry kąt i to wsio ;)

Re: MB sprinter van

: 27 sty 2014, 23:35
autor: wajha1983
barman_pl pisze:Fifti - jak to przyblokuje to praktycznie wcale skrętu nie będzie miał ;)
wajcha - za ostry kąt i to wsio ;)
tak jak mowisz..
Nie bedzie juz skrecal,
Jutro przelutuje wasy i zaloze dystanse

Obrazek

Re: MB sprinter van

: 27 sty 2014, 23:36
autor: barman_pl
Tak m/z powinno być oki ;)

Re: MB sprinter van

: 27 sty 2014, 23:38
autor: Maxu30
Druga strona to lustrzane odbicie

Re: MB sprinter van

: 27 sty 2014, 23:38
autor: wajha1983
przestawie jak najblizej kola
a pozniej bede kombinowal z dlugoscia wasow

Re: MB sprinter van

: 27 sty 2014, 23:40
autor: Maxu30
Wąsy muszą być równolegle do kuł i siebie bo każdy skręt to zmiana kąta

Re: MB sprinter van

: 27 sty 2014, 23:41
autor: wajha1983
Maxu30 pisze:Druga strona to lustrzane odbicie
Super rysunek ale wasy mocowane na piascie we wnatrz felgi wiec nie dam rady az tak prosto wyciagnac.
A zreszta mosty tamiya tez maja po skosie a nie prostopadle do kola, bo i tak sa mocowane w jednym punkcie

Re: MB sprinter van

: 27 sty 2014, 23:41
autor: borek
Mocowanie daj jak najbliżej felgi a otwór pod łacznik bliżej osi tak na moje oko, niech ktoś jeszcze potwierdzi. :brawa

Re: MB sprinter van

: 27 sty 2014, 23:43
autor: Maxu30
to jedynie regulować długością żeby zniwelować różnicę w kącie skrętu

Re: MB sprinter van

: 27 sty 2014, 23:44
autor: wajha1983
Zaczne od dlugiego wasa i bede probowal. Im blizej piasty tym wieksza sila potrzebna do skretu