Waga
- zipi
- Kierowca
- Posty: 868
- Rejestracja: 15 lip 2012, 07:17
Waga
Darek postanowił musi być waga, aby nikt na lewo nie wywoził kruszywa. Kiedyś wcześniej dawałem fotki samej wagi. Dziś zaczęliśmy prace, po kilku set godzinach przemyśleń, oglądaniu filmów zdjęć mamy pewien plan.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Pawloosw
- Kierowca
- Posty: 9753
- Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 10 times
Re: Waga
Widzę, że rozwiązaliście problem węższej wagi od długości całego najazdu w ten sam sposób co ja. Przy najeżdżaniu ciężar opiera się o te kołki, po najechaniu w całości na wagę dopiero odczyt prawidłowy.
Trochę mnie to dziwi, bo macie wagę na 4 tensometrach z tego co widzę po jej spodzie.
Wystarczyło je wykręcić i dać na narożnikach długiego podestu, przedłużyć przewody i do sumatora.
U siebie miałem wagę hybrydową tzn na wieszakach + jeden tensometr więc sprawa się komplikowała bo musiałbym zrobić od zera cały mechanizm wieszaków i skalibrować pod to tensometr więc odpuściłem.
Niestety wadą naszego rozwiązania jest to, że ciężar musi być zawsze rozlokowany na środku wagi inaczej będzie przekłamanie. Z drugiej strony, kto to będzie sprawdzał
Budkę do tego planujecie jakąś ?
Trochę mnie to dziwi, bo macie wagę na 4 tensometrach z tego co widzę po jej spodzie.
Wystarczyło je wykręcić i dać na narożnikach długiego podestu, przedłużyć przewody i do sumatora.
U siebie miałem wagę hybrydową tzn na wieszakach + jeden tensometr więc sprawa się komplikowała bo musiałbym zrobić od zera cały mechanizm wieszaków i skalibrować pod to tensometr więc odpuściłem.
Niestety wadą naszego rozwiązania jest to, że ciężar musi być zawsze rozlokowany na środku wagi inaczej będzie przekłamanie. Z drugiej strony, kto to będzie sprawdzał
Budkę do tego planujecie jakąś ?
- dwisniewski10
- Kierowca
- Posty: 111
- Rejestracja: 02 gru 2014, 15:14
Re: Waga
Tych tenso-coś musiało bu być 8 na tej długości, przy czterech nie ma szans dokładnie zważyć.Pawloosw pisze:Widzę, że rozwiązaliście problem węższej wagi od długości całego najazdu w ten sam sposób co ja. Przy najeżdżaniu ciężar opiera się o te kołki, po najechaniu w całości na wagę dopiero odczyt prawidłowy.
Trochę mnie to dziwi, bo macie wagę na 4 tensometrach z tego co widzę po jej spodzie.
Wystarczyło je wykręcić i dać na narożnikach długiego podestu, przedłużyć przewody i do sumatora.
U siebie miałem wagę hybrydową tzn na wieszakach + jeden tensometr więc sprawa się komplikowała bo musiałbym zrobić od zera cały mechanizm wieszaków i skalibrować pod to tensometr więc odpuściłem.
Niestety wadą naszego rozwiązania jest to, że ciężar musi być zawsze rozlokowany na środku wagi inaczej będzie przekłamanie. Z drugiej strony, kto to będzie sprawdzał
Budkę do tego planujecie jakąś ?
- Pawloosw
- Kierowca
- Posty: 9753
- Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 10 times
Re: Waga
Skąd taki wniosek?
Wagi 10 metrowe robi się na 4, 18 metrowe na 6 sensorach. Jeśli konstrukcja podestu byłaby dostatecznie sztywna by nie wyginać się na środku, spokojnie 4 wystarczyłyby przy narożnikach (nie koniecznie na samych narożnikach, powiedzmy z 10 cm od końca).
Wagi 10 metrowe robi się na 4, 18 metrowe na 6 sensorach. Jeśli konstrukcja podestu byłaby dostatecznie sztywna by nie wyginać się na środku, spokojnie 4 wystarczyłyby przy narożnikach (nie koniecznie na samych narożnikach, powiedzmy z 10 cm od końca).
- zipi
- Kierowca
- Posty: 868
- Rejestracja: 15 lip 2012, 07:17
Re: Waga
Paweł pewnie ten tensometry jak byśmy rozciągnęli było by lepiej, ale jak wcześniej pisałeś kto to będzie sprawdzał czy przekłamuje o kilo czy dwa. Budka oczywiście będzie, barierki, pomost, schody, halogeny kolory itp ... aby było profi.