Strona 4 z 4

Re: Neoplan Tourliner C

: 17 sie 2014, 21:45
autor: archie
Długość zawieszenia to 93cm, a koło zawracania 130cm z tylną osia skrętną. Bez skrętu tylnej osi 230cm... to chyba nie jest źle co?

Re: Neoplan Tourliner C

: 17 sie 2014, 22:00
autor: Sławek
Elegancko :brawo
Jest kawał kabana <szok>

Re: Neoplan Tourliner C

: 17 sie 2014, 23:26
autor: mauy-miu
pięknie :brawa
posmarkałem się przy bombnięciu :szydera
a co do twardości resorów, to bym nie wyciągał piór, tylko dołożył masy na spód ile się da ;)
pozdro

Re: Neoplan Tourliner C

: 18 sie 2014, 09:51
autor: luki
W parę tygodni postawiony na kołach :brawo panowie mimo to jest za twardo ,autobus ma pływać :D

Re: Neoplan Tourliner C

: 18 sie 2014, 20:26
autor: archie
przednie zawieszenie opuszczane dla pasażerów...

Uprzedzam pytania... Jest stabilne i pracuje nawet z cegłówka na ramie...



pozdrawiam

Re: Neoplan Tourliner C

: 18 sie 2014, 20:29
autor: Sławek
Jedyny ból takiego rozwiązania to to, że serwo będzie żreć prąd jak talala, ale działa jak marzenie :brawo

Pozdr

Re: Neoplan Tourliner C

: 18 sie 2014, 20:59
autor: archie
Pozycja zerowa serwa jest w pozycji podniesionego zawieszenia. Nie pomyślałem, że będzie to wciąż żarło... a może przy zerowej pozycji nie będzie?

Re: Neoplan Tourliner C

: 18 sie 2014, 21:07
autor: Sławek
Będzie, bo będzie nacisk na orczyk i serwo będzie próbować szukać neutrala :)
Ale na razie się tym nie martw, buduj dalej spox

Pozdr

Re: Neoplan Tourliner C

: 18 sie 2014, 22:08
autor: Budzek
Zminimalizujesz pobór prądu wtedy gdy orczyk przy uniesionym podwoziu będzie pionowo. Wtedy będą tylko działały na niego siły od jazdy (opory toczenia, krawężniki itd) a masa nadwozia teoretycznie będzie spoczywać wtedy na mechanizmie serwa. Tutaj aż się prosi o mechanizm dźwigniowy samoblokujący się, który odciążałby serwo. Wtedy serw służyło by tylko do podnoszenia i opuszczania, a podniesiona buda blokowała by się mechanicznie.

Re: Neoplan Tourliner C

: 20 lut 2015, 23:26
autor: wajha1983