Tory hand made

Awatar użytkownika
griszaa
Złomiarz
Posty: 10971
Rejestracja: 22 sie 2012, 04:52

Re: tory hand made

Post autor: griszaa »

Barman Pytasz sie jak ...
Jesdyny sensowny sposób to zlozyc tą szyne z 3 czesci ... podstawa srodek i głowka ... to na laserze
Jesli mialo by byc frezowane to trzeba by przygotowac frez o takim kształcie i obustronnie obrabiac ... ale gra nie warta swieczki ... niech Pawloosw przygotuje dxf ja na probe wytne i zobavzymy co z tego wyjdzie

Awatar użytkownika
Rasalo
Maszynista Fi 26
Posty: 4230
Rejestracja: 04 kwie 2013, 18:46

Re: tory hand made

Post autor: Rasalo »

A na końcu i tak wszyscy spotkamy się u Zipiego :ok

Awatar użytkownika
griszaa
Złomiarz
Posty: 10971
Rejestracja: 22 sie 2012, 04:52

Re: tory hand made

Post autor: griszaa »

Chyba Ty :jeb

Awatar użytkownika
Pawloosw
Kierowca
Posty: 9414
Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: tory hand made

Post autor: Pawloosw »

Dokladnie jak Griszek pisze. 3 elementy z wpustami co np 5cm. Poskladane, pospawane, oszlifowane. Przy wpustach w malych odleglosciach do 5cm mysle ze takie szyny moznaby spokojnie wyginac i nie powinny sie deformowac przy tym elementy wzgledem siebie.
W tygodniu narysuje i podesle Krolowi. Zobavzymy co z tego wyjdzie :)

Awatar użytkownika
Rasalo
Maszynista Fi 26
Posty: 4230
Rejestracja: 04 kwie 2013, 18:46

Re: tory hand made

Post autor: Rasalo »

A lutowanie nie było by lepsze?
Jak zajdą lekko rdzą, to nawet fajnie by wyglądało :ok

Awatar użytkownika
barman_pl
Moderator
Posty: 9760
Rejestracja: 04 lip 2012, 19:24
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time

Re: tory hand made

Post autor: barman_pl »

Jak z 3 elementów to nawet za bardzo nie ma co wycinać :D... Wystarczy dwa płaskowniki pospawać i dospawać pręt na górze jako "główkę" :hehe

Awatar użytkownika
Pawloosw
Kierowca
Posty: 9414
Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: tory hand made

Post autor: Pawloosw »

Tylko takie cos sobie pospawaj, zeby spawy nie straszyly a i wytrzymalosc mialo. :nea

Awatar użytkownika
Pawloosw
Kierowca
Posty: 9414
Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: tory hand made

Post autor: Pawloosw »

Rasalo pisze:A lutowanie nie było by lepsze?
Jak zajdą lekko rdzą, to nawet fajnie by wyglądało :ok
Ale jak lutowane? Tak gruba stal raczej ciezko by bylo polutowac. A mosiadz na te szyny kosztowalby fortune, nie mowiac juz o wycinaniu tego na frezarce

Awatar użytkownika
Rasalo
Maszynista Fi 26
Posty: 4230
Rejestracja: 04 kwie 2013, 18:46

Re: tory hand made

Post autor: Rasalo »

Te szyny wcale nie są takie masywne ;)
Naturalny wethering i lutowanie to najlepsza opcja imho
Tylko ta stal musiał by być jakaś zwykła chyba :scratch

Awatar użytkownika
Pawloosw
Kierowca
Posty: 9414
Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: tory hand made

Post autor: Pawloosw »

Żeby się nie okazało, że rozrysuje i wymiary nie będą Wam pasować.
Jakiej długośći ten odcinek szyny rysować, i jakie ma mieć wymiary w przekroju widocznym na zdjęciu?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ