Miałem dzis okazje zobaczyć takie cuś... Juz na emeryturze i troche zaniedbane, ale nie było widać specjalnych obrażeń.
Ciekawe czy by dało sie to odpalić...
Produkowany w latach 60-tych...
T A M 5000
- archie
- Kierowca
- Posty: 1695
- Rejestracja: 26 sty 2012, 20:58
- Maciej
- Site Admin
- Posty: 7789
- Rejestracja: 07 paź 2012, 17:47
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 72 times
Re: T A M 5000
Na YT jest dużo filmów jak ludzie odpalają stare diesle po kilkudziesięciu latach - samostart w dolot, nowy aku i kręcą
- Pawloosw
- Kierowca
- Posty: 9753
- Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 10 times
Re: T A M 5000
Ja bym zaczął od spuszczenia paliwa do zera włącznie z wymianą filtra i zalanie świeżym paliwkiem. A dalej jak Maciej pisze
Re: T A M 5000
olej filtry (wszystkie mozliwe ) wlacznie z kabinowym . paliwko a najlepiej bak zdjac i wyczyscic a odpalac z jakiejs butli zeby syfu nie zassalo . to pewnie diesel wiec sprawdzic katy wterysku na wtryskiwaczach ... i sru ....
a tak baj de łej ... świetna maszyna ...
a tak baj de łej ... świetna maszyna ...
- Pawloosw
- Kierowca
- Posty: 9753
- Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 10 times
Re: T A M 5000
Jak masz możliwość, porób więcej fotek zwłaszcza detali, zawieszenia, kabiny, wnętrza itp. Może w przyszłości Cię najdzie ochota na zbudowanie takiego oldtimerka i masz piękne materiały do wykorzystania ;-)
- archie
- Kierowca
- Posty: 1695
- Rejestracja: 26 sty 2012, 20:58
Re: T A M 5000
Już po temacie. Może jak będzie stał tam za pół roku jak pojade ponownie. Zreszta już myślałem nad oldtimerem ale raczej takim jak Paweł Oplu Blitz... Nie ma co.Pawloosw pisze:Jak masz możliwość, porób więcej fotek zwłaszcza detali, zawieszenia, kabiny, wnętrza itp. Może w przyszłości Cię najdzie ochota na zbudowanie takiego oldtimerka i masz piękne materiały do wykorzystania ;-)
Zdjęcia tylko jako ciekawostka co mozna znaleźć na południu UE
- Pawloosw
- Kierowca
- Posty: 9753
- Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 10 times
Re: T A M 5000
Uuu to szkoda, takie okazje nie trafiają się często. Oplik fajny, chociaż jakbym się miał bawić w niemieckie oldtimery to na pierwszym miejscu byłaby IFA L50.